دکوراسیون و چیدمان منازل که در سالهای اخیر اهمیت طراحی و اجرای آن ها بسیار بیشتر از قبل شده است، به هماهنگی اجزاء و ترکیب آن ها باغ یکدیگر اهمیت ویژه ای می دهد، برای مثال معمولا سعی می شود میز ناهار خوری با مبلمان و دیگر اشیاء دکوراتیو پذیرایی هماهنگی بیشتری داشته باشد، تا زیبایی و جلوه بهتری به محیط منزل بدهد. انواع میز ناهارخوری را می توان در ظرفیت های 2 نفره، چهار نفره، 6 نفره و 8 نفره خریداری کرد، که معمولا برحسب تعداد اعضای خانواده ها ظرفیت آن ها در نظر گرفته می شود، اما در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند، این نوع از مبلمان را در ظرفیت های بیشتری تهیه کنند، می توانند درخواست خود را به شرکت های مبلمان سازی و تولیدی این محصولات اعلام نمایند، و  در ظرفیت درلخواه و طراحی مورد نظر خود اقدام به خرید میز ناهارخوری با مناسب ترین قیمت برای منازل خود نمایند. توجه به قد و فیزیک افراد خانواده در انتخاب میز ناهار خوری بسیار حائز اهمیت است، زیرا این نوع از مبلمان علاوه بر اینکه باید دارای نشیمن راحت و پشتی خوبی باشند، باید ارتفاع میز و صندلی ها برای افراد مناسب باشد، یعنی ارتفاع میز تا زیر قفسه سینه افراد باشد و دستها بر روی میز باید در حالت قائم قرار داشته باشندو فاصله آرنج تا بدن نبایذد بیش از 40 سانتی باشد، و افراد در حال غذاخوردن احساس راحتی و آرامش داشته باشند. مقاومت در برابر رطوبت و ریزش مایعات یکی دیگر از خصوصیات بسیار مهم در انتخاب میز ناهار خوری می باشد، جنس چوب این میزها باید در برابر ریزش احتمالی مایعات از مقاومت خوبی برخوردار باشد، معمولا بر روی میزهای ناهارخوری از یک شیشه ی مقاوم به ابعاد میز استفاده می شود، تا ضمن اینکه مانع برخورد مایعات با سطح چوبی آن شود، در برابر خراشیدگی و برخورد اجسام نیز از چوب آن محافظت نماید.  

طراحی و اجرای انواع میز ناهارخوری

شرکت های بسیار زیادی در زمینه طراحی و اجرای انواع میز ناهارخوری فعالیت می کنند، که با ایده برداری از سبک های مختلف دکوراسیون همواره در حال خلق آثار جدید و متنوع هستند، تا بازار فروش خوبی بدست آورند. میز های مربع، مستطیل، دایره ای و چند ضلعی از جمله میزهایی هستند، که برای سبک های مختلف طراحی داخلی منازل مناسب هستند، و در دکوراسیون داخلی منازل مختلف از آنها استفاده می شود. بنابراین با توجه با موارد ذکر شده سبک و نوع طراحی و میزان فضای داخلی ساختمان از مهمترین موارد انتخاب و خرید میز ناهارخوری باکیفیت و مناسب برای منازل می باشد.  انواع میز ناهار خوری برحسب متریال سازنده آن به دسته های پلیمری، استیل، سلطنتی، چوبی و صندلی های اپن قرار داد. فاکتورهای بسیار زیادی در قیمت میز ناهارخوری تاثیر می گذارند، برای مثال می توان به کیفیت و متریال مصرفی، نوع طراحی و منبت کاری، ظرفیت و سبک طراحی آن اشاره کرد، که همگی آن ها در انتخاب و تعیین قیمت میز ناهارخوری اشاره کرد. از مهمترین مزایای استفاده از این نوع مبلمان غذاخوری می توان به هضم راحت تر غذا و جلوگیری از آسیب های ستون فقرات اشاره کرد. برای خرید میز ناهارخوری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توان به سراغ نمایندگی ها و شرکت های تولیدی این محصولات مراجعه کرده، و این کالاها را بدون واسطه و به صورت مستقیم  با قیمت مناسب خریداری کرد.

از معتبرترین و باسابقه ترین مراکز فروش انواع میز ناهارخوری چوبی و فلزی با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفیت می توان به مرکز تولیدی بهسازان چوب اشاره کرد، که با بیش از 15 سال سابقه در صنعت تولید انواع مبلمان خانگی و اداری توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید و در شمار معتبر ترین شرکت های تولیدی این محصولات قرار بگیرد.  متقاضیان خرید انواع میز ناهارخوری جذاب و شکیل با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز  و مشاهده تمامی محصولات آن در صورت تمایل مراحل ثبت سفارش و خرید آنلاین خود را تکمیل نمایند.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()