کفپوش ها یکی از مهم ترین وسیله ها در ساختمان به شمار می روند. کفپوش ها به دلیل این که در زیر پا های ما قرار می گیرد باید دارای کیفیت بالایی باشند. انواع کفپوش ها در جنس و طرح های گوناگون در بازار وجود دارد که می توانیم انواع مختلف آن را تهیه کنیم. از انواع کفپوش ها می توان موکت، سنگ، موزاییک، سرامیک، پارکت و لمینت و .... را نام برد که هر یک دارای مزایا و معایبی می باشند.

چرا کفپوش موکت را انتخاب کنیم؟

کفپوش موکت به دلیل اینکه کفپوشی گرم و نرم است مورد توجه افراد قرار گرفته است. این کفپوش از زمان های گذشته در کشور ما رواج داشت و امروزه نیز انواع جدید تری از آن را مشاهده می کنیم. موکت ها در ابتدا دارای طرح های محدودی بودند اما امروز می توانیم طرح های مختلفی از موکت ها را در سبک های مختلف تهیه نماییم و این کفپوش محبوب توانسته در زندگی مدرن نیز نقش مهمی را داشته باشد. موکت کفپوشی نرم و دارای پرز است که راه رفتن بر روی آن لذت بخش می باشد همچنین مانند سرامیک و دیگر کفپوش ها لیز نبوده و به راحتی می توان بر روی آن راه رفت. همچنین برای افرادی که دارای فرزند کوچک می باشند موکت می تواند گزینه ی مناسبی باشد و کودکان به راحتی بر روی آن می نشینند و راه می روند. برای خرید انواع موکت به سایت مراجعه کنید. 

انواع موکت

موکت ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای مزایای مخصوص به خودش است. انواع موکت ها از نظر پرز دارای دسته بندی می باشند که در دسته موکت های پرز بلند و موکت های پرز کوتاه می باشد. همچنین از نظر ضخامت یرز موکت ها متفاوت می باشند. برای خانه ها و یا محل های کاری می توان از این کفپوش استفاده کرد اما انتخاب نوع مناسب برای هر مکان بسیار مهم می باشد.

خرید موکت

خرید موکت مناسب مانند خرید موکت پالاز با قیمت مناسب بسیار مهم بوده و برای خرید شما باید مواردی را در نظر بگیرید. کیفیت موکت بسیار مهم بوده و برای این که بتوانید زمان طولانی از این کفپوش استفاده کند باید این کفپوش را در کیفیت بالا تهیه نمایید. موکت ها دربرند های مختلفی قار دارند که هر یک دارای کیفیت های مختلفی می باشند. الیاف های موکت در دو دسته ی الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی می باشد که موکت ها با الیاف طبیعی قیمت بالاتری دارند و کیفیت این موکت ها بسیار بالا می باشد. همچنین برخی موکت ها پرز های نرم و خوبی دارند و پرز ها در زمان طولانی تغییر حالت نمی دهد و به هم نمی چسبد. هم چنین برخی از انواع موکت دارای پرز هایی است که گرد و غبار را به خود می گیرد که باید از خرید آن امتناع کنید. موکت های پرز بلند برای مکان های شلوغ مناسب نیستند زیرا تمیز کردن این موکت ها سخت می باشد اما برای مکان های خلوت می توانند گزینه ی بسیار خوب و زیبایی باشند. برای مکان های کوچک از خرید موکت هایی با طرح شلوغ بپرهیزید.

فروشگاه های فروش موکت انواع موکت را با قیمت های مختلفی به فروش می رسانند که می توانید با توجه به دکوراسیون موکت مناسبی را انتخاب کنید. فروش موکت ها به صورت اینترنتی و حضوری انجام می گید که در فروش اینترنتی شما دارای تنوع بالایی از محصولات می باشد که اگر از فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید از خرید خود اطمینان می یابید.

فروشگاه مای دکوری با سال ها فعالیت در زمینه ی پخش انواع لوازم دکوراسیون داخلی توانسته با در نظر گرفتن کیفیت بالا و قیمت مناسب نظر مشتریانش را به خود جلب نماید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 996
نمایش همه
علاقه مندی ها ()