میز ناهارخوری وسیله ای برای میل غذا می باشد که بسیار ضروری و مهم بوده و می توانیم آن را در مدل های مختلفی خریداری نماییم. میز های ناهار خوری از جنس های مختلفی برخوردارند که هر یک دارای قیمت مختلف و دوام و ماندگاری و کیفیت متفاوتی می باشد.

انواع میز ناهار خوری

میز ناهار خوری ها در انواع مختلفی دسته بندی می شوند و از نظر سبک در انواع کلاسیک و مدرن قرار می گیرد. میز ناهارخوری کلاسیک معمولا از چوب بوده و میز دارای طرح می باشد و معمولا رنگ میز ناهارخوری های کلاسیک سفید و کرم و طلایی و یا رنگ چوب می باشد که این سبک طرفداران بسیاری داشته و زیبایی خاصی را به محیط می بخشد. در کنار میز ناهارخوری در سبک کلاسیک می توان از وسایل تزئینی استفاده کرد. این وسیله ها اگر در سبک کلاسیک باشند می توانند محیط را صمیمی تر نشان دهند و فضا را زیباتر کنند. برای خرید میز ناهار خوری بادوام به سایت مراجعه کنید. 

میز ناهارخوری مدرن یکی دیگر از سبک های این وسیله به شمار می رود که دارای انواع طرح های مختلفی می باشد. میز ناهار خوری از انواع چوب های گردو، راش، افرا و... ساخته می شود که هر یک دارای قیمت های مختلفی می باشند. میز ناهارخوری مدرن معمولا در رنگ های چوب ، سیاه و سفید ساخته می شوند و طرفداران بسیاری هم دارد.

میز ناهارخوری صنعتی نیز نوعی دیگر از سبک هایی است که برای محیط های کاری معمولا ساخته می شود که ظاهری ساده تر داشته و جمع و جور می باشد و در گنجایش بالا ساخته می شود. میز های ناهارخوری باید مناسب با تعداد افراد خانواده باشد. برای خرید این وسیله بهتر است بهترین کیفیت را در نظر بگیرید تا بتواند دوام خوبی داشته باشد. کیفیت مهم ترین بخش برای خرید لوازم منزل می باشد. میز ناهار خوری باید دارای صندلی های استانداردی هم باشد و به راحتی بتوان بر روی آن نشست و استراحت کرد. یکی از مهم ترین بخش ها برای خرید میز ناهارخوری مناسب برای منزل هماهنگی آن با لوازم منزل می باشد، این وسیله باید از نظر سبک و رنگ با لوازم دیگر هم خوانی داشته باشد و ترکیب زیبایی را ایجاد نماید. اندازه ی میز باید مناسب با فضا باشد مثلا برای اتاق های کوچک نباید از میز های بسیار بزرگ استفاده شود زیرا محیط را کوچک تر نشان می دهد و همین طور فضای زیادی از خانه را می گیرد. بنابراین اگر شما فضای کمی در اختیار دارید می توانید از نمونه های جمع و جور این وسیله استفاده نمایید تا جای کمی را اشغال نماید.

صندلی های میز ناهارخوری باید بادوام باشد و دارای پایه های محکمی باشد تا بتواند وزن شما را به راحتی تحمل کند. میز باید دارای ارتفاع خوبی داشته باشد و شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. برای خرید انواع میز های مدرن به سایت مراجعه نمایید. 

انواع میز ناهارخوری از نظر جنس

میز های ناهارخوری از نظر جنس ها دارای انواع چوبی و فلزی می باشد که امروزه نمونه های چوبی طرفداران بسیاری دارد. میز های فلزی دارای تنوع کمتری نسبت به انواع خوبی دارند و از قیمت پایین تری نیز برخوردارند. میز ناهارخوری های چوبی دارای تنوع بالایی می باشند و امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

خرید میز ناهار خوری

برای خرید میز ناهارخوری می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. این فروشگاه ها انواع میز ناهار خوری ها را به شما عرضه می دارند اما مراکز تولید این وسیله می تواند تنوع بالاتری را به شما ارائه دهد و مدل های سفارشی شما را تولید کند و همین طور شما با قیمت مناسبی آن را تهیه نمایید.

فروشگاه دیجی چوب از فروشگاه های معتبر عرضه کننده ی انواع میز ناهار خوری با قیمت بسیار مناسب می باشد.

تلفن مرکز

41256562 - 021

66300923 - 021

6231055 - 0903

آدرس : یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

info@digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()