کاغذ دیواری از دستۀ محصولات دکوراتیو می باشد که با هدف پوشش سطوح دیوار چاپ شده اند. این محصول از دیرباز در صنعت دکوراسیون داخلی و جلوه بخشیدن به نمای داخلی ساختمان ها، مورد استفاده قرار گرفته می شد و تا به امروز به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که شامل می شوند، بر روی دیوار نصب می شود. با گذشت زمان، شیوۀ طراحی و چاپ این محصول نیز با تغییر و تحول روبرو شده است و ایده های خلاقانه و هنرمندانه در داخل تصاویر این محصولات مشاهده می شود. اگر قصد تغییر و تحول اساسی در دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره را دارید، می توانید از مزایای نسخه های جدید کاغذ دیواری استفاده نمائید که از نظر طراحی، جنس و چاپ بسیار با دوام شده اند. در حال حاضر این محصول به دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. البته رونق خرید و فروش انواع کاغذ دیواری جدید در سطح جهان نیز به همین  دلیل می باشد.

خرید محصولات جدید کاغذ دیواری

خرید محصولات جدید کاغذ دیواری متناسب با تنوع سبک دکوراسیون داخلی ساختمان، صورت می گیرد. ساختمان شامل قسمت های مختلفی می باشد که نیاز به ترکیب رنگ بندی های خاص دارند. به عنوان مثال آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق فرزندان، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و اتاق میهمان بخش های مختلف ساختمان می باشند که نیاز به دکوراسیون خاص و منحصربفرد می باشند. در نتیجه با استفاده از محصولات متنوع کاغذ دیواری، قادر به ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی در بخش های قابل چشم ساختمان خواهید شد. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری طرح گل پشت میز تلویزیون و یا نصب کاغذ دیواری سه بعدی پشت مبلمان و ... برای شما بهترین جلوه و نمای دکوراسیون را خلق می کند که فوق العاده جذاب و تماشایی خواهد بود. به همین جهت است که این محصول به عنوان اولین گزینۀ پیشنهادی برای ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی مطرح می شود. در نتیجه با مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری در طرح های مختلف می توانند بهترین طرح و رنگ بندی این محصول را بر روی دکوراسیون اتاق ها و یا سالن پذیرایی نصب کنند. بدین ترتیب می توانند نمای دکوراسیون ساختمان را شیک و مدرن تزئین نمایند.

فروش کاغذهای دیواری مدرن ارزان

فروش کاغذهای دیواری مدرن ارزان طرفداران زیادی پیدا کرده است چون تنوع طرح و سبک چاپ این محصول دکوراتیو بسیار گسترده می باشد. کاغذ دیواری ساده، طرح دار و سه بعدی سه دسته بندی اصلی این محصول دکوراتیو می باشد که از نظر طرح به دسته بندی های مختلف چون انواع کاغذ دیواری کلاسیک، مدرن، طرح برجسته و تصویری طبقه بندی می شوند. همچنین از نظر جنس کاغذ دیواری، شاهد فروش انواع کاغذ دیواری با روکش pvc، کاغذ دیواری پارچه ای، کاغذ دیواری نانو و غیره می باشیم. هر کدام از این دسته بندی های مختلف این نوع دیوارپوش، شامل آلبوم های متعددی می باشند. در نتیجه به راحتی می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی و همچنین رنگبندی لوازم دکوراسیون داخلی، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را  با قیمت مناسب خریداری نمائید. برای خرید انواع کاغذ دیواری کلاسیک به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت انواع کاغذ دیواری

برای اطلاع از قیمت انواع کاغذ دیواری، می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. هر روز شاهد تنوع طرح های کاغذ دیواری در سطح جهان می باشیم که در کشور ما نیز شاهد همین اتفاق می باشیم. در واقع گسترش تنوع محصولات دیوارپوش، باعث کاهش قیمت این محصولات شده است. بنابراین امکان خرید انواع کاغذ دیواری با قیمت ارزان برای مشتریان بوجود آمده است.  

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا از جمله فروشگاه های معتبر در عرصۀ تأمین محصولات متنوع دیوارپوش در سطح کشور می باشد و امکان فروش آنلاین کاغذهای دیواری لوکس و مدرن را برای مشتریان محترم قرار داده است.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()