مبل وسیله ای برای استراحت می باشد. مبل ها در انواع مختلفی می باشند. مبل ها باید دارای استاندارد های لازم باشند تا به ستون فقرات ما آسیب وارد نکنند. مبل ها در دسته بندی های یک نفره و چند نفره تقسیم می شوند. مبل دارای تکیه گاه و جایگاه دست می باشد که به منظور راحتی هر چه بیشتر طراحی شده است.

انواع مبل ها

مبل ها در انواع کلاسیک و مبل راحتی می باشند که دارای طرح های مختلفی می باشند. مبل ها در جنس های چوبی و فلزی در بازار موجود می باشند که هر یک دارای مزایای خود می باشد. جنس رویه ی مبل ها از پارچه و یا چرم می باشد. در برخی از مبل ها نیز از پارچه و چرم در کنار هم استفاده شده و می تواند دارای رنگ های مختلفی نیز باشد. در بسیاری از مکان ها مانند منزل، شرکت، محیط های کاری و هتل ها و... می توان از مبل راحتی و انواع دیگر استفاده کرد.برای خرید مبل های راحتی شیک و زیبا به سایت مراجعه کنید. 

چرا مبل راحتی

مبل راحتی مبلی است که استراحت بر روی آن بسیار خوب و مطلوب می باشد. این مبل ها دارای انواع یک نفره و دو نفره و سه نفره می باشد. مبل های راحتی نسبت به مبل های دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.  ابعاد مبل راحتی نیز کوچکتر بوده و برای اتاق های کوچک می تواند گزینه ی مناسبی باشد. پایه های مبل های راحتی معمولا پهن و کوتاه می باشند. در مبل راحتی از چوب استفاده نمی شود و پارچه یا چرم سرتاسر مبل را می پوشاند. مبل های راحتی دارای طرفداران بسیاری می باشند  و در تمامی کشور های دنیا از این مدل مبل استفاده می شود.

تولید مبل در کشور ما بر حسب سلیقه های مختلف تولید می گردد و مشخصه ی اصلی تمام آن ها داشتن چهار پایه و یک نشیمن گاه می باشد.

برای خرید مبل راحتی با توجه به استفاده ای که از آن دارید می توانید در تعداد افراد آن را خریداری کنید. مبل ها در ابتدا به شکل کلاسیک بوده و کم کم با گذشت زمان مدل های امروزی را پیدا کرده است. خرید مبل به عنوان وسیله ای بزرگ در منزل ها و یا مکان های دیگر بسیار مهم بوده و برای داشتن یک دکوراسیون خوب باید هماهنگی خوبی بین مبل راحتی و دیگر وسایل ایجاد شود.

لاوست یکی از انواع مبل راحتی می باشد که به صورت دو نفره می باشد و در مکان های دلخواه مانند جلوی تلویزیون و... می توان از آن ها استفاده کرد. از این مبل ها در دکوراسیون های مختلف استفاده می شود و می تواند جذابیت خوبی را به اتاق دهد.برای اطلاع از فروش جدیدترین مبلمان خانگی به سایت مراجعه کنید.

از انواع دیگر مبل های راحتی مبل فوتون یا تختخوابشو می باشد. با توجه به این که آپارتمان های امروزی برخی دارای فضای محدودی می باشد و داشتن لوازم بزرگ می تواند فضای بسیار زیادی را اشغال کند که استفاده از آن ها دردسر ساز شود به همین دلیل بسیاری از افراد از فوتون در منزل خود استفاده می کنند. این مبل راحتی طوری طراحی شده اند که در زمان های دلخواه تبدیل به تخت خوابی می شوند که می توان بر روی آن استراحت کرد. با این کار شما با یک تیر دو نشان زده اید و مبل و تخت را در کنار هم خواهید داشت و از هر دوی آن می توانید استفاده کنید. برای خرید مبل راحتی به سایت فروشگاه دیجی چوب مراجعه کنید تا محصولاتی باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایید. این مجموعه با خدمات رسانی عالی خود توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1091
نمایش همه
علاقه مندی ها ()