کاغذ دیواری از ایده های خلاقانه ای است که از دوران باستان چینی پیش از میلاد به طرح خاصی مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا چینی ها کاغذهای کیسه برنج را برای پوشاندن برخی از قسمت های منزل خود استفاده می کردند. سپس این ایده به کشورهای اروپایی گسترش یافت و با استفاده از دستگاه های چاپ، توانستند  طرح های زیبایی را بر روی کاغذ به صورت رنگی چاپ کنند و این ایده را با عنوان محصول کاغذ دیواری به بازار عرضه کردند. در نتیجه اکنون شاهد فروش انواع کاغذ دیواری با طرح های ساده، بافت دار، گل برجسته و همچنین سه بعدی می باشیم. در دنیای امروز نیاز به تنوع طلبی در میان جوامع مختلف گسترش یافته است. به همین دلیل پرداخت به ایده های خلاقانه در بحث طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان امری است که اکثر کشورها به آن پرداخته اند. در نتیجه با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن و دیجیتال، قادر به چاپ بهترین انواع کاغذ دیواری برای پوشش دیوار ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری شده اند. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع کاغذ دیواری برجسته

خرید انواع کاغذ دیواری برجسته چندین سال است که نسبت به سایر محصولات کاغذ دیواری طرفدار پیدا کرده است. این محصول دیوارپوش به دلیل نقش های گل که با رنگ طلایی، نقره ای و یا سایر تناژ رنگی به حالت برجسته طراحی شده اند، به زیبایی طرح دیوارپوش کاغذ دیواری کمک شایانی نموده است. در نتیجه جلوۀ منحصر بفرد و مجللی به دکوراسیون داخلی می بخشد و اگر قصد خرید این نوع کاغذ دیواری را داشته باشید، می توانید بهترین طرح های آن را از میان آلبوم کاغذ دیواری گل برجسته انتخاب کنید و زیبایی دکوراسیون ساختمان محل زندگی خود را چندین برابر کنید.

در این سال های اخیر مسئله تزئین دکوراسیون و نوسازی ساختمان بسیار فراگیر شده است و اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. به همین منظور افراد در تلاش می باشند که محیط ساختمان را با استفاده از بروزترین محصولات دکوراتیو طراحی کنند و زیبایی خاص و فوق العاده ای را در نمای داخلی ساختمان بوجود آورند. به این ترتیب توانسته اند با ایده پردازی، بخش های مختلف ساختمان را با نصب کاغذ دیواری pvc قابل شستشو تزئین نمایند. همچنین در حال حاضر امکان سفارش کاغذ دیواری مورد دلخواه نیز برای شما فراهم می باشد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی

فروش کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان جدیدترین محصول دیوارپوش در سراسر جهان به بازار عرضه شده است. خوشبختانه طراحی کاغذهای دیواری ساده با سه بعدی دارای یک تفاوت قابل توجهی دارد که به طراحی آن مرتبط می شود. همانطور که می دانید چاپ کاغذ دیواری معمولی بر اساس چاپ تصاویر تکراری به صورت خط عمودی، افقی و یا مورب می باشد ولی چاپ کاغذ دیواری سه بعدی، یک طرح کلی را شامل می شود که به صورت چند تکه ای در کنار یکدیگر چسبانده می شوند. به همین دلیل در سال های اخیر، که این نوع محصول دیوارپوش به بازار عرضه شد، به تنهایی توانسته تغییرات چشمگیری درون طراحی های دکوراسیون ساختمان بوجود آورد. برای خرید کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

قیمت طرح های جدید کاغذ دیواری

 قیمت طرح های جدید کاغذ دیواری به نسبت طرح های قدیمی تفاوت آنچنانی ندارد، چرا که ویژگی های جنس کاغذ کاغذ دیواری از اهمیت ویژه ای پیدا کرده است چون دارای دوام و طول عمر بالا می باشند، ضمن آنکه قابل شستشو با دستمال مرطوب می باشد و به راحتی می توان لکه های روی سطوح دیوارپوش را از بین برد. این محصول در دنیا دارای علاقه مندان خاص خود می باشد و در ساختمان های مختلف، می توانید طرح های متنوعی از این محصول دکوراتیو مشاهده نمائید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی، امکان خرید تضمین شده را برای شما مشتری گرامی محیا می سازد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()