پارکت یکی از تجیهزات دکوراسیون داخلی است که برای پوشش کف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. تعدد مدل و رنگ بندی های پارکت در سراسر جهان بسیار می باشد و در داخل کشور نیز شاهد تنوع بی شماری از طرح های کفپوش پارکت می باشیم. در این چند سال اخیر ایجاد تغییر و تحول در نمای دکوراسیون به عنوان یکی از دغدغه های مهم افراد به حساب می آید. چرا که با گذشت زمان به نوعی نمای دکوراسیون به نظر یکنواخت و ساده می رسد و کسالت را برای افراد به دنبال خواهد داشت. لذا با ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی می توانید علاوه بر آنکه جدیدترین امکانات آسایشی را برای خود فراهم نموده اید، بلکه زیبایی دکوراسیون را بیش از پیش بهبود بخشیده اید. خرید پارکت های لوکس و مدرن نیز می تواند چنین حس فرح بخش و آسودگی خیال را برای شما به ارمغان آورد، ضمن آنکه بهاء ملک نیز دو چندان می شود.برای خرید انواع کفپوش پارکت به سایت مراجعه کنید.

 خرید انواع پارکت مدرن

خرید انواع پارکت مدرن و همچنین کلاسیک متناسب با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان شما، برای شما فراهم می باشد. در حال حاضر روز بروز بر تنوع مدل و رنگ بندی های کفپوش پارکت افزوده می شود و به همین علّت قادر خواهید بود تا بر اساس سلیقۀ شخصی و سبک چیدمان و وسایل دکوراتیو ساختمان، موقعیت خرید منحصربفرترین پارکت مرغوب با قیمت ارزان را داشته باشید. انتخاب کفپوش همانند هر وسیلۀ دیگری نیاز به آگاهی دارد. به همین جهت اگر قصد خرید پارکت را دارید، بهتر است نسبت به مشخصه های ساختاری این محصول اطلاعات جامعی را بدست آورید و یا از فروشنده بخواهید تا در رابطه با مزایا معایب هر کدام از مدل های مختلف این محصول به شما اطلاعات کافی دهد.

پارکت لمینت آرتا، پارکت لمینت راش، پارکت لمینت یشیل، داچ فلور، فرست وود، ریچ وود، zx، ویلا، تکنوفلور و ... از جمله برندهای معتبر پارکت می باشد. به این ترتیب می توانید متناسب با نمای دکوراسیون ساختمان، با قیمت مناسب بهترین پارکت را برای پوشش کف ساختمان انتخاب نمائید که علاوه بر جنبۀ زیبایی، بسیار نرم و مستحکم باشد. از مزایای پارکت می توان به نرمی، سهولت در نصب به وسیلۀ چند کلیک آغشته به پارافین، تنوع طرح، قابلیت ضد آب، ضد خراش و سایشف مقاومت بالا و غیره اشاره نمود. از انواع پارکت می توان به پارکت لمینت و چوبی اشاره نمود که تفاوت قابل توجه میان این دو نوع کفپوش، در خاصیت ضد آب بودن پارکت های لمینت می باشد.

فروش انواع پارکت لوکس

فروش انواع پارکت لوکس در طرح های کاملاً شیک و مدرن، به شما کمک می کند تا جلوۀ دکوراسیون داخلی ساختمان را بهبود ببخشید. در واقع با هزینۀ بجا و اصولی در طراحی نمای دکوراسیون، می توانید حس راحتی و آسایش را برای ساکنین ایجاد کنید و در عین حال ارزش ملک را نیز افزایش می دهید. خوشبختانه امروزه افراد زیادی علاقه مند به نصب پارکت برای محل سکونت خود می باشند. در ضمن این نوع کفپوش به نوعی عایق حرارتی و صدا می باشد و تا مقداری مانع از هدر رفت انرژی برودتی در فصول مختلف می شود. برای اطلاع از خرید پارکت لمینت ایرانی از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

فروش پارکت ارزان

فروش پارکت ارزان موجب شده است تا افرادی که دارای سطح درآمد اندک می باشند، نیز بتوانند با شرایط مناسبی، خرید کفپوش پارکت مورد دلخواه خود را با بهترین رنگ و طرح داشته باشند. زمانی که قصد تهیه این نوع کفپوش را داشتید، به کلاس دانسیتۀ استاندارد پارکت توجه کنید. در واقع هر چه دانسیته پارکت بیشتر باشد، نسبت به مکان های پر تردد، مقاوم تر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها فعالیت حرفه ای در زمینۀ فروش پارکت های خارجی و ایرانی، پیش از خرید، به مشتریان محترم مشاورۀ خرید بهترین کفپوش را ارائه می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1049
نمایش همه
علاقه مندی ها ()