موکت ها از انواع کفپوش های قدیمی می باشد که توانسته نقش مهمی را برای ما ایفا کند. ما می توانیم از انواع موکت ها استفاده نماییم و در زمان های دلخواه آن ها را تعویض نماییم. انتخاب یک کفپوش خوب و باکیفیت بسیار مهم برای هر مکانی است. شما با استفاده از کفپوش های باکیفیت می توانید راحتی و آسایش را به مکان بیاورید. خانه هایی که با موکت پوشیده شده اند حس انرژی بخشی را به ما انتقال می دهند، این محیط ها گرم و نرم بوده و برای نشستن نیز مطلوب است. موکت با طرح های زیبایی که دارد می تواند زیبایی بسیاری را به خانه ها ببخشد. البته انتخاب درست موکت ها یک اصل مهمی است که باید به آن توجه شود. این کفپوش همانند لوازم دیگر باید هماهنگی بسیار خوبی را با محیط داشته باشد و از طرح و رنگ های متناسب برخوردار شود. برای اطلاع از فروش موکت ارزان  به سایت مراجعه کنید. 

انتخاب رنگ و طرح موکت

رنگ موکت با توجه به لوازم می تواند متفاوت باشد. برای انتخاب رنگ موکت باید با رنگ ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

رنگ های روشن و هیجان انیز مانند قرمز و نارنجی در طولانی مدت خیلی خوب نبوده و برای قسمت ها کوچک در استفاده ی کم می تواند بسیار خوب و زیبا باشد، این رنگ ها مکان را روشن می کنند و روحیه را پر انرژی می سازند.

رنگ های سفید و کرم و شیری رنگ های خنثی در نظر گرفته می شوند . این رنگ ها قابلیت هماهنگی با تمامی رنگ ها را دارند. بنابراین شما اگر در انتخاب رنگ دچار شک شده اید ، این رنگ ها گزینه های بسیار خوبی می باشند.

رنگ های مشکی و تیره رنگ های هستند که برای دکوراسیون های اداری معمولا به کار می روند و به دلیل این که محیط را دلگیر می کنند برای مکان هایی که مدت کوتاهی در آن سپری می شود شیک و زیبا می باشد .

رنگ های ملایم مانند آبی و سبز و صورتی و بنفش و ... که استفاده از این رنگ ها در صورتی که هماهنگ با دکوراسیون منزل شما باشد بسیار خوب می باشد، این رنگ ها آرامش بخش بوده و حس محبت را به افراد می دهند و برای محیط های خانه و اتاق خواب ها بسیار خوب و مناسب می باشند.

برای این که خرید موکت را به درستی انجام دهید باید از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. انواع الیاف های موکت ها از فیبر های پشمی، فیبر های نایلونی، الیاف پلی استر تشکیل می شوند. الیاف پشمی و طبیعی گران ترین نوع از این کفپوش ها می باشد زیرا این نمونه طبیعی و با کیفیت بوده و در طولانی مدت کیفیت خود را به خوبی حفظ خواهد کرد.

موکت با الیاف پلی استر قیمت بسیار مناسبی دارند و در طولانی مدت نرم می مانند.برای خرید انواع موکت پالاز با قیمت مناسب از طریق لینک اقدام نمایید. 

موکت ها با الیاف نایلونی بسیار بادوام می باشند و به راحتی می توان سطح آن را تمیز کرد همچنین تنوع بالایی از این مدل کفپوش در بازار مشاهده می گردد.

برای خرید کفپوش ها باید کیفیت آن را بررسی نمایید زیرا با توجه به افزایش اجناس تقلبی  کفپوش های تقلبی نیز به صورت بسیار در بازار یافت می گردد. برای این که به دام کلاهبرداران نیفتید باید کیفیت را بررسی نمایید و از یک مرکز معتبر خرید این کفپوش را انجام دهید.

فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های بزرگ در زمینه ی لوازم دکوراسیون داخلی می باشد. این فروشگاه با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. این مرکز امکان خرید اینترنتی را برای مشتریانش فراهم نموده است که به راحتی می توان محصولات را مشاهده کرد و سفارش خود ثبت نمود.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()