پارتیشن دو جداره چیست:

مقاله ما می خواهیم در رابطه با پارتیشن دو جداره و دیگر انواع پارتیشن توضیح دهیم. همه ی ما مسلما وقتی به اداره ها رفته ایم پارتیشن های دو جداره را در آنجا مشاهده کردیم. در واقع یک راه بسیار مناسب برای جداسازی و تفکیک مکان ها هست با گران شدن قیمت زمین دیگه نمی شود. این روز ها اداره های خصوصی یا مراکز خصوصی دارای تعداد اتاق های زیاد باشند. از این رو مجبور هستند در فضای کوچک به فعالیت خود ادامه دهند. در واقع پارتیشن می تواند بدون این که نیاز به فضا های بزرگی داشته باشد مکان را تفکیک نماید. دیوار های ثابت اگرچه ضخیم تر بوده عایق صوت و حرارت بهترین می باشد اما پارتیشن های دو جداره با ایجاد عایق برای صدا و حرارت همانند دیوار عمل می کنند. پارتیشن ها دارای مزیت هایی هستند که مسلما دیوار ها از آن ها بی بهره می باشند. از این رو بهتر است شما با انواع پارتیشن و کاربرد آن آشنا گردید. این روز ها دیگر دیوار های آجر و گچ آن چنان مدرن نیستند. پارتیشن ها می توانند فضایی مدرن و زیبا را به وجود آورند. متریال یا همان جنس دیوار از آجر گچ سیمان و غیره می باشد که بسیار هزینه بر است. این در حالی است که جنس به کار رفته در ساخت پارتیشن های دو جداره و تک جداره تنها ام دی اف شیشه و چوب می باشد. قیمت این نوع عایق ها بسیار مقرون به صرفه تر از دیوار می باشد. از این رو در سال های اخیر پارتیشن توانست نسبت به دیوار محبوبیت زیادی را به دست آورد. یکی از مهم ترین وظایفی که این پارتیشن دو جداره دارد این است که می تواند فضا را تفکیک نموده و به صورت کاملاً بهینه ایجاد فضا نمایند. البته یکی دیگر از مزیت های آن که این روز ها بسیار مورد توجه است قابلیت جا به جایی آسان می باشد در واقع زمانی که یک مرکز خصوصی یا یک اداره بخواهند مکان خود را تغییر دهند به راحتی می‌توانند آن ها را جدا نموده و با خود به محل جدید ببرند. برای خرید پارتیشن های دوجداره  به سایت مراجعه کنید. 

معرفی انواع مختلف پارتیشن دو جداره:

پارتیشن دو جداره ی ام دی اف: همان طور که از نام این پارتیشن پیدا است، از ام دی اف ساخته شده است. مسلما بهترین و گران ترین نوع پارتیشن ام دی اف است. البته ممکن است با توجه به نیاز از متریال های دیگری نظیر شیشه، چوب، آلومینیوم و غیره در این نوع پارتیشن وجود داشته باشد، که به آن قیمت های مختلفی را می بخشد.

پارتیشن دو جداره ی شیشه ای: این نوع پارتیشن پوشش زیادی ندارد و برای اداره هایی که با ارباب رجوع سر و کار دارند بسیار مناسب است. بانک جزو این دسته اداره ها می باشد که در بین فاصله ی ارباب رجوع و کارمند قرار دارد. معمولا عایق صدا می باشد از این رو چند سوراخ بزرگ روی آن قرار می دهند تا صدا رد و بدل شود.

پارتیشن دو جداره ی آلومینیومی: آلومینیوم جنسی با دوام و محکم است اما به زودی در مکان های مرطوب دچار زنگ زدگی می شود. از این رو در محل هایی نظیر آشپزخانه و حمام از این پارتیشن استفاده نمی کنند. برای خرید از مرکز فروش پارتیشن به سایت مجموعه آکاژو دیزاین مراجعه کنید. 

تمامی انواع پارتیشن های ذکر شده در بالا تک متریالی هستند که استفاده از یک نوع متریال در پارتیشن دو جداره به ندرت اتفاق می افتد. باید بدانید که از پارتیشن ها برای تفکیک، منازل، اداره ها، آشپزخانه ها، رستوران ها، سرویس های بهداشتی و عمومی و غیره استفاده می نمایند. معمولا پارتیشن هایی که در منزل مورد استفاده واقع می شوند دارای جنبه ی تزئینی هستند از این رو افراد سعی می کنند که به دنبال نوع زیبا با طراحی ظریف آن باشند.  این نوع پارتیشن ها می تواند پذیرایی را به دو بخش تقسیم نماید که جلوه ی بسیار زیبایی دارد.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()