آن چه که باید در رابطه با کابینت کلاسیک بدانیم:

طرح های مختلف کابینت کلاسیک، دارای طرح های مختلفی است که آن را به کلاسیک بودن نزدیک می کند. برای مثال شما می توانید روی انواع کابینت های کلاسیک طرح ها و نقش هایی را مشاهده نمایید که روی آن حک شده است. این کار یک حالت سنتی بودن را به کابینت هدیه می‌دهد. از طرف دیگر ممکن است این کابینت ها دارای دستگیره های فلزی باشند که روی آن ها خطوط و نقوش زیبا هم شده است. کابینت ها در بهینه سازی فضا بسیار حائز اهمیت هستند. از این رو اگر آشپزخانه کوچکی دارید و می‌خواهید وسایل زیادی را در آن قرار دهید می‌توانید از کابینت کلاسیک استفاده نمایید. کابینت های کلاسیک به منزل شما یک حالت رسمی بودن را هدیه می دهند. می توان از جنس های مختلفی برای ساخت کابینت های کلاسیک استفاده نمود. اما باید بدانید که بهترین جنس برای کابینت های کلاسیک ام دی اف و چوب می باشد. افراد سعی می کنند که رنگ های تیره را برای کابینت های کلاسیک استفاده نمایند، تا آن را هرچه بیش تر کلاسیک نمایند. رنگ های روشن نیز می توانند در تولید کابینت کلاسیک به کار بروند اما رنگ های تیره زیبایی خاص خود را دارد. اگر بتوان این کابینت ها را با لوستر ها و سایر وسایل آشپزخانه هماهنگ نمود.  برای سفارش خرید کابینت کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

در واقع می توان زیبایی آشپزخانه را دوچندان کرد. این روزها طرح و رنگ کابینت های کلاسیک بسیار گسترده است به طوری که برخی ها اعتقاد دارند که رنگ های روشن نیز می توانند جزء زمره کلاسیک‌ها قرار بگیرند زیرا رنگ های روشن باعث بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه ها می شوند. اگر بتوان در کنار کابینت های کلاسیک از لامپ های پرنور استفاده نمود. در واقع جذابیت این کابینت ها دوچندان خواهد شد. در رابطه با طراحی کابینت های آشپزخانه یک سری نقاط وجود دارد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت. در مقاله گذشته نکاتی در مورد ویژگی کابینت و علت پرطرفدار بودن آن ذکر شد اما در این مقاله می‌خواهیم بیش تر به طریقه ی ساخت و تولید این کابینت ها بپردازیم.

نکات مهم در ساخت کابینت کلاسیک:

نکات مهمی که در طراحی کابینت کلاسیک مورد توجه قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:

  • بهتر است در هنگام استفاده از کابینت های کلاسیک هود آشپزخانه را به صورت توکار یا مخفی انتخاب نمود. معمولاً هود های جزیره‌ای یا هود هایی که بیش تر جلوی چشم هستند برای سبک های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • نکته دوم در رابطه با طراحی کابینت کلاسیک این است که باید برای این کابینت ها از درب هایی غیر از درب های جکی استفاده نمود.
  • وقتی که تمام اجزای کابینت های کلاسیک با سبک کلاسیک طراحی شده باشد. بهتر است که دستگیره های این کابینت نیز دارای سبک کلاسیک باشد.
  • کابینت های فلزی با طراحی های قدیمی می توانند زیبا تر باشد هرچه بتوان نقوش و خطوط بیش تری در کابینت های کلاسیک ایجاد نمود، در واقع به کلاسیک بودن بیشتر نزدیک خواهیم شد.
  • نکته ی بسیار مهمی که در طراحی کابینت های کلاسیک وجود دارد قرینه بودن آن ها است. یعنی شما باید آشپزخانه خود را به دو قسمت مساوی تقسیم نمایید و در هر دو قسمت به صورت قرینه از کابینت های کلاسیک استفاده نمایید.برای خرید انواع کابینت ارزان به سایت شرکت آکاژو دیزاین مراجعه نمایید.
  • در ساخت یا تولید کابینت کلاسیک بسیار مهم است که از کابینت های ویترینی استفاده نمایید، زیرا یکی از ویژگی‌ های بارز کابینت های کلاسیک وجود درب های شیشه ای و کابینت های ویترینی است. در کابینت های ویترینی بایستی ظروف قدیمی و یا عتیقه قرار داد تا بتوان هر چه بیش تر کلاسیک بودن این کابینت ها را به رخ کشید.
  • آخرین نکته در رابطه با کابینت های کلاسیک این است که بدانیم از چه نوع کانتری برای ساخت آن ها استفاده نماییم. معمولاً در بازار دو نوع کانتر به نام کانتر های کورین و کانتر کوارتز وجود دارد که در انتخاب آن ها افراد دارای اختلاف نظر هستند.

 

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()