کابینت آشپزخانه و جنس های مختلف آن:

در این مقاله می خواهیم در مورد انواع جنس های مختلف کابینت آشپزخانه به شما توضیح دهیم. همانطور که می‌دانید کابینت از اصلی ترین اعضای یک آشپزخانه است. افراد همواره از نظر زیبایی و کارآمدی اهمیت ویژه‌ای به کابینت ‌های آشپزخانه خود می‌دهند، اما جنس های مختلف کابینت های آشپزخانه باعث می شوند که افراد در هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. برای رفع این سردرگمی تنها کافی است که با انواع جنس های کابینت آشپزخانه آشنا گردید و ویژگی های آن ها را به طور کامل مطالعه نمایید. در این مقاله ما می خواهیم به شما در رابطه با جنس های مختلف کابینت آشپزخانه و معایب و مزایای این جنس ها صحبت نماییم. ممکن است کابینت ها جنس های بسیار مختلف و زیادی داشته باشند از آن جایی که ذکر همه ی آن ها در حوصله ی این مقاله نمی گنجد. ما در این مقاله تنها مهم ترین جنس های کابینت آشپزخانه را ذکر می نماییم. برای اطلاع از قیمت فروش کابینت آشپزخانه به سایت مراجعه کنید. 

کابینت آشپزخانه پی وی سی:

 یکی از جنس های معروف و مهمی که در ساخت کابینت های آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، پی وی سی است. پی وی سی همانند تمام جنس های دیگر کابینت های آشپزخانه دارای معایب و مزایای فراوانی است. که ما مهمترین آن ها را قید نموده ایم. از مهمترین ویژگی های کابینت های پی وی سی که همواره از مزیت آن به شمار می رود، نگهداری راحت و تمیز شدن آسان آن است. باید بدانید که نصب کابینت pvc بسیار راحت بوده و این کابینت ها دارای قیمت ارزانی هستند. طرح و رنگ های ویژه این کابینت می‌تواند رضایت تمام سلیقه های مختلف را جلب نماید. جالب است بدانید که کابینت های پی وی سی سازگار با محیط زیست نبوده و می تواند به محیط زیست آسیب برساند. علت این آسیب رساندن هم تجزیه نشدن این مواد در میلیون‌ها سال است.

 کابینت آشپزخانه ام دی اف:

همه ی ما با این نوع کابینت ها آشنا هستیم و حتی ممکن است با آن ها سر و کار داشته باشیم. همواره کابینت های ام دی اف دارای تنوع در طرح و رنگ هستند که این امر می تواند یک مزیت برای کابینت ام دی اف به شمار آید. از دیگر مزیت‌ های این کابینت مقاومت در برابر آب و رطوبت است. از آن جایی که آشپزخانه محیطی برای شست و شوی ظروف می باشد ممکن است روی کابینت ها آب ریخته و در صورتی که مقاومت نداشته باشند آن ها را فرسوده نماید. حتی رطوبت ناشی از بخار مواد غذایی و بخار آب در سماور نیز می تواند باعث فرسودگی کابینت هایی شود که در برابر رطوبت مقاوم نیستند. از طرف دیگر حرارت نیز روی این کابینت ها تاثیر ندارد در واقع شما می توانید انواع قابلمه های داغ را روی این کابینت ها گذاشته بدون اینکه نگران باشید به آن ها آسیبی وارد شود. این روز ها گاز های صفحه ای بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. حرارت این گاز ها به شدت به اطراف منتقل می شود و ممکن است حرارت باعث آسیب زدن به کابینت ها شود. اما کابینت های ام دی اف می‌توانند در برابر حرارت مقاوم باشند. همانطور که در مقاله های قبلی نیز به آن اشاره نموده ایم. کابینت آشپزخانه دارای سبک های مختلفی است. کابینت هایی از جنس ام دی اف می‌توانند با انواع سبک ها هماهنگ شوند. برای سفارش نصب کابینت کلاسیک به سایت مراجعه کنید.

کابینت آشپزخلانه هایگلاس:

 این کابینت ها بسیار زیبا درخشنده و براق هستند اما قیمت بالایی دارند. باید بدانید که جنس این کابینت ها بسیار مقاوم بوده و می تواند در برابر خط و خش و ضربه های فیزیکی از خود مقاومت نشان دهد. این کابینت ها به راحتی تمیز شده و نیاز به مواد شوینده قوی ندارند. زیبایی ظاهری این کابینت ها می تواند در زیبایی یک آشپزخانه تاثیر بسزایی داشته باشد تنوع رنگی در این کابینت ها به شدت دیده می شود. تنها عیب این کابینت را می‌توان قیمت بالای آن دانست اما  از آن جایی که این کابینت ها بسیار مقاوم هستند و دارای طول عمر زیادی می باشند به مرور زمان قیمت خود را مقرون به صرفه می نمایند. مرکز آکاژو دیزاین در خدمت شماست.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()