کابینت آشپزخانه و اهمیت آن:

همه ی ما می‌دانیم که آشپزخانه قلب یک خانه است. چیزی که یک آشپزخانه را پر اهمیت می‌کند، تنها اجاق گاز و یخچال نیست. بلکه کابینت آشپزخانه است که به آن رنگ و زیبایی می بخشد. به طور کلی دکوراسیون هر مکانی از خانه می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و اهمیت آن داشته باشد. کابینت های آشپزخانه یکی از مهم ‌ترین اجزای یک آشپزخانه هستند که در واقع محلی برای نگهداری وسایل آشپزخانه می باشند. تصور یک آشپزخانه ی بدون کابینت غیر ممکن است. کابینت آشپزخانه با توجه به دکوراسیون سایر اتاق های خانه، مساحت آشپزخانه، مساحت کل خانه و غیره انتخاب می شود. در انتخاب کابینت های آشپزخانه یکسری معیار ها را باید در نظر داشته باشیم تا بتوانیم هرچه بیش تر یک آشپزخانه زیبا  را بسازیم. برای  خرید انواع کابینت آشپزخانه  به سایت مراجعه کنید. 

کابینت آشپزخانه باید در هماهنگی کامل با سایر مکان های خانه و سایر وسایل آشپزخانه باشد. اگر بتوانیم طرح و رنگ کابینت آشپزخانه را به خوبی انتخاب نماییم، توانسته ایم یک آشپزخانه کوچک را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهیم. کابینت های آشپزخانه تنها برای نگهداری وسایل آشپزخانه نیست بلکه می توان از آن به عنوان وسیله ای برای زیبایی این محیط استفاده نمود. این که بتوانیم یک چیدمان درست از این کابینت ها را داشته باشیم نیاز به مطالعه و تحقیق دارد. که شما با خواندن این مقاله می توانید انتخابی درست داشته باشید. با انتخاب کابینت هایی زیبا و درست می توانید روحی تازه به یک آشپزخانه ی قدیمی ببخشید. کابینت های آشپزخانه دارای سبک های مختلفی است که به عنوان مثال می توانیم به سبک کلاسیک و یا سبک مدرن اشاره نمایم. هر کدام از این سبک ها دارای قاعده و قوانین خاص خود هستند. در مقاله های بعدی به طور کامل با این قواعد آشنا خواهیم شد. تغییر کابینت های آشپزخانه می تواند موجب تنوع در یک خانه قدیمی می شود.

 نکات مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه:

 همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم کابینت های آشپزخانه نقش مهمی در زیبایی و اهمیت آن دارند. که شما می توانید با رعایت یکسری از نکات یک انتخاب درست و عالی داشته باشید. این نکات مهم به شرح زیر است:

  • رنگ کابینت
  • طرح کابینت
  • اندازه کابینت
  • تعداد قفسه ها و کابینت ها
  • هماهنگی کابینت
  • ارتفاع کابینت
  • جنس کابینت
  • و غیره.

در رابطه با رنگ کابینت باید بگوییم که رنگ کابینت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن دارد. به عنوان مثال اگر یک آشپزخانه کوچک را بخواهید با کابینت هایی زیبا تزیین نمایید باید از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ های روشن باعث می شود تا آشپزخانه اندازه بزرگ تری را نشان دهد. البته برای زیبایی کار می‌توانید از تضاد رنگ سیاه و سفید یا قهوه ای و کرمی استفاده کنید. تضاد این دو رنگ می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه هدیه نماید. در مورد طرح کابینت باید این را بدانید که بسته به سلیقه ی شما دارد، در واقع بهترین طرح کابینت رنگی است که شما آن را بپسندید. اندازه ی کابینت ها کاملا وابسته به اندازه ی کل آشپزخانه است به طوری که این دو با هم رابطه ای مستقیم دارند. مسلماً هر فردی دوست دارد که کابینت هایی با اندازه بزرگ در آشپزخانه خود داشته باشد تا بتواند وسایل بیش تری را در آن جای دهد، اما جایگذاری کابینت های بزرگ در یک آشپزخانه ی کوچک چندان زیبا نیست زیرا فضای زیادی را اشغال می نماید. از این رو در آشپزخانه های کوچک بهتر است از سایز های کوچک کابینت آشپزخانه و یا سایز متوسط استفاده نماییم. تعداد قفسه ها و کابینت ها بسته به نیاز شما است هر چه شما وسایل بیش تری را بخواهید در آشپزخانه خود جای دهید باید تعداد قفسه ها را بیشتر نماید. البته اندازه ی آشپزخانه نیز در تعداد قفس ها نقش موثری دارد. هماهنگی کابینت ها با سایر وسایل آشپزخانه بسیار مهم است. باید این نکته را در هنگام خرید یا نصب کابینت آشپزخانه حتما در نظر داشته باشیم. رنگ، طرح و جنس کابینت باید کاملاً متناسب با سایر وسایل آشپزخانه کاشی ها و سایر مکان های خانه باشد. در این صورت می توانید زیبایی بیش تری را به آشپزخانه ی خود هدیه دهید. برای سفارش ساخت کابینت های کلاسیک به سایت مرکز آکاژو دیزاین مراجعه نماید. 

ارتفاع کابینت:

 ارتفاع کابینت ها کاملاً بسته به ارتفاع سقف آشپزخانه شما است. هر چه سقف بلند تری داشته باشید می‌توانید از کابینت با ارتفاع بیشتری استفاده نمایید. در صورت داشتن ارتفاع کمتر سقف باید از کابینت های کوتاه استفاده نمایید. در رابطه با جنس کابینت می توان توضیحات گسترده ای داشت اما توضیح همه ی آن ها در حوصله ی این مقاله نمی گنجد. ما جنس های مختلفی را برای کابینت آشپزخانه در بازار مشاهده می نماییم اما باید این جنس ها را با توجه به بودجه ی خود انتخاب نماییم. مسلماً هرچه کیفیت یک کابینت بیش تر باشد دارای طول عمر بیش تر، زیبایی بیشتر و همچنین قیمت بیشتری است.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()