ویژگی های میز بیلیارد:

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با میز بیلیارد صحبت کنیم. همه ما می‌دانیم که میز بیلیارد مخصوص بازی بیلیارد می باشد، که یکی از سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازی ها است اما در این مقاله میخواهیم به هرآنچه که در رابطه با این میز وجود دارد بپردازیم. ابتدا به سراغ نور این نیز خواهیم رفت. باید بدانید که اکثر افراد برای میز بیلیارد خود از نور نئون استفاده می کنند. در واقع لامپ های نئون روزی بسیار پرطرفدار بوده و از جذابیت خاصی برخوردار بودند اما دیگر این لامپ ها قدیمی شده و نور فلورسنت جایگزین آن شده است. این نور می تواند برای چشم بدون آسیب باشد و از قیمت کمتری نیز برخوردار است. همه ی تولیدکننده های لامپ های فلورسنت توصیه می نمایند که از این نور برای بازی بیلیارد خود استفاده نمایید چرا که این نور باعث سایه انداختن بی جای توپ و ایجاد خطا در بازی نخواهد شد. باید بدانید که نور تمام طول میز را باید بپوشاند تا توپ ها بسیار واضح دیده شوند. برای خرید انواع میز بیلیارد به سایت مراجعه نمایید. 

پوشش میز بیلیارد:

مورد دیگری که در رابطه با میز بیلیارد وجود دارد پوشش آن و توپ های آن می باشد. در گذشته همه ی ما شاهد استفاده از پارچه های نمدی برای پوشاندن میز های بیلیارد بودیم اما امروزه داستان فرق کرده و از پارچه های مخصوص برای پوشاندن این میز استفاده می کنند. جنس این پارچه ها معمولاً از پشم شیشه و یا حتی پشم معمولی می باشد البته در بعضی از میز های بیلیارد پشم بنا به صورت مخلوط نیز دیده می شود. شما می توانید پارچه ی میز بیلیارد خود را هر رنگی که دوست داری انتخاب نمایید اما معمولاً رایج ترین رنگ برای پوشاندن سطح میز های بیلیارد سبز چمنی می باشد. رنگ های قرمز و صورتی و در واقع رنگ های گرم می توانند چشم را اذیت کنند و در هنگام بازی برای چشم خطا به بار بیاورند.

توپ بیلیارد و هماهنگی آن با میز:

اگر چه توپ بیلیارد برای خرید میز بیلیارد چندان تاثیرگذار نیست اما سعی می‌کنیم که تمام نکات در مورد این موضوع را به شما بگویم و اطلاعاتی چند از توپ بیلیارد را در اختیار شما قرار دهیم. توپ های بیلیارد از عاج، خاک رس و سایر ترکیبات ساخته شده است البته این جنس ها در گذشته کاربرد بیش تری داشتند. امروزه جایگزین های بهتری برای این جنس ها در نظر گرفته شده است لذا شما می توانید توپ های بیلیارد را با جنس های رزین پلی استر مشاهده نمایید. یکی از مزیت های ویژه که این توپ های امروزی نسبت به توپ های قدیمی دارند قیمت مناسب آن ها می باشد. ابعاد میز بیلیارد تقریباً ۱۳۷ سانتی متر در ۲۷۴ سانتیمتر می باشد. رویه ی سبز مخملی باعث می شود که این میز علاوه بر زیبایی دارای مزیت های خاص نیز باشد. معمولاً در چهار گوش و دو طرف این میز کیسه هایی را قرار داده اند تا بتوانند توپ ها را در خود نگه دارند و از افتاده شدن توپ روی زمین جلوگیری شود. چوب بیلیارد نیز یکی از اجزای وابسته به این میز می‌باشد. چوب بیلیارد معمولاً دارای طول یک مترو نیم می باشد که از ۳ قسمت تشکیل شده است. این سه قسمت به شرح زیر است:

 نوک اولین قسمت آن می باشد رنگ این قسمت از چوب بیلیارد معمولاً سفید بوده و حدوداً یک سانتی متر و نیم می باشد. بهتر است که جنس این قسمت کائوچوی باشد.

 دومین قسمت چوب بیلیارد بدنه است این قسمت باید صاف و براق باشد. پهنای این قسمت زیاد بوده و طول آن بیش تر از سایر قسمت ها است.

 دسته چوب بیلیارد سومین قسمت می باشد که در واقع پهن ترین قسمت این چوب است که به صورت مخروطی تا نوک کشیده شده است. چوب بیلیارد  نباید زیاد باشد زیرا ممکن است افراد در حین بازی از گرفتن این چوب در دست خسته شوند.برای خرید میز پینگ پونگ از طریق لینک اقدام نمایید. 

نکات مهم برای خرید میز بیلیارد:

 در ادامه ی این مقاله می خواهیم نکات مهمی را برای خرید میز بیلیارد به شما آموزش دهیم. در سر تا سر جهان میز های بیلیارد دارای اندازه های مشخصی هستند که این اندازه ها هیچگاه تغییر نخواهد کرد و به طور کاملا استاندارد می باشد. یکی از پرطرفدار ترین بازی های جهان بیلیارد است. انجام بازی بیلیارد بدون میز آن امکان پذیر نیست لذا یکی از مهم ‌ترین اجزای بازی بیلیارد میز می باشد. میز  بیلیارد به صورت مستطیل شکل بوده که در شش طرف آن سوراخ هایی وجود دارد که برای بازی بسیار مهم است. معمولاً این میز ها بسیار سنگین هستند. زیرا حرکت کردن آن ها می تواند بازی را به هم بریزد و توپ‌ ها را تکان دهد. همواره روی این میز یک پارچه مخصوص که در بالا نیز به آن اشاره شد و به طور کامل جنس و متریال آن شرح داده شد، قرار دارد. رنگ این پارچه می‌تواند به سلیقه شما باشد اما بهتر است از رنگ سبز استفاده نمایید تا چشم شما اذیت نشود. رنگ ها تاثیر بسیاری در دید چشم دارند. فروشگاه وودی در خدمت شماست. 

تلفن ثابت: 33525356-026

تلفن همراه: 09125841713

آدرس: کرج مهرشهر فاز4 بلوار رزهبان جنب آژانس هجرت

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()