در این مقاله می خواهیم درمورد ویژگی های میز تحریر کودک صحبت نماییم. راحت بودن میز تحریر و صندلی آن نیز می تواند یکی از راه هایی باشد که کودک شما را به مطالعه تشویق نماید. برخی از مادر ها بسیار سلامت کودک خود را مورد توجه قرار می ‌دهند و مهم ترین سوال در ذهنشان این است که گردن کودک باید تا چه حدی خم شود که به او آسیب نرساند؟ باید بدانید که خم شدن گردن کودک شما نباید بیش تر از ۲۰ درجه باشد. از این رو با حفظ زاویه ی مناسب می توانید سلامتی کودک خود را تضمین نمایید. دیگر مواردی که افراد در زمان خرید میز تحریر در نظر می‌گیرند، این است که آن میز مناسب برای قراردادن لپ تاپ یا کامپیوتر نیز باشد اما این امر بسیار نادرست می باشد. لذا میز تحریر باید با میز لپ تاپ یا کامپیوتر کاملاً مجزا باشد زیرا میز تحریر دارای ویژگی هایی است که میز کامپیوتر از آن بی بهره می باشد. از این رو شما می توانید از دو میز برای این امور استفاده نمایید. برای خرید میز تحریر کودک از طریق لینک اقدام نمایید. 

تناسب صندلی با وزن کودک:

ابتدا باید به چاق بودن و لاغر بودن کودک خود توجه نمایید اگر کودکی شما دارای اضافه وزن است باید از صندلی محکم استفاده نمایید. اندازه ی این صندلی ها باید طوری باشد که تا بالای گردن کودک را پوشش داده و بتواند بیش از ۹۰% از طول ران های او را نیز بپوشاند. این نوع صندلی می تواند برای کودک شما بسیار راحت و دلنشین باشد. اگر کودک شما قد بلندی دارد باید به ارتفاع صندلی نیز توجه نمایید. صندلی باید به طوری باشد که هیچ فشاری روی پاها ی کودک شما وارد نشده و در زمان نشستن روی صندلی احساس راحتی نماید.

هماهنگی میز تحریر با اتاق کودک:

 از مهم ترین نکات برای خرید میز تحریر هماهنگ بودن آن با سایر وسایل کودک است. به گونه ای که اگر شما از رنگ خاصی برای تزیین اتاق کودک خود استفاده نموده ‌اید، بهتر است که همان رنگ را برای میز تحریر کودک خود انتخاب نمایید. باید توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های روشن برای کودک بسیار مناسب تر از رنگ های تیره می باشد. لذا از نظر روانشناسی رنگ ها می توانند تاثیر بسیاری در روان و هوش کودک داشته باشند.

 دیگر نکته ی مهم برای خرید میز تحریر لبه های آن است.کودک ممکن است با از دست دادن تعادل خود در روز چندین بار به میز ‌تحریر برخورد نماید. به همین جهت بهتر است از میز تحریر با لبه های گرد استفاده نمایید. این امر می تواند سلامت کودک شما را به خطر نیندازد.

جنس میز تحریر کودک:

مهم ترین مسئله ‌ای که در رابطه با انتخاب میز تحریر کودک وجود دارد، جنس آن می باشد. از آن جایی که کودکان بسیار حساس هستند باید جنس میز تحریر را به گونه انتخاب نمایید که نتواند به کودک شما آسیب برساند. استفاده از میز تحریر هایی با جنس فرفورژه، بسیار خطرناک است. زیرا فرفورژه دارای لبه های تیز، جنس محکم فلزی و رنگ غیر ثابتی می باشد، که به شدت می تواند کودک شما را به خطر بیندازد. 

 در بازار ما می توانیم دو جنس میز تحریر که بسیار مناسب کودک است را مشاهده نماییم. اولین جنس چوب می ‌باشد.

استفاده از چوب برای میز تحریر کودک:

 اگر می خواهید از چوب به عنوان میز تحریر فرزند خود استفاده نمایید. یک انتخاب درست را انجام داده اید. زیرا چوب در عین مقاوم بودن می تواند از کودک شما محافظت نماید و باعث آسیب نرساندن به او شود. این روز ها به جای چوب از ورق های ام دی اف نیز می توان برای ساخت میز تحریر استفاده نمود. ام دی اف اگر چه دارای لبه های تیزی است اما بسیار زیبا مقاوم و متناسب با اتاق کودک می باشد. تنها باید در هنگام خرید این نوع میز ها، لبه گرد ها را انتخاب نمایید.

جنس پلاستیک برای میز تحریر:

جنس دیگری که برای تولید میز تحریر استفاده می شود، پلاستیک است. معمولاً میز تحریر های پلاستیکی را می ‌توانیم در مهد کودک ها مشاهده نمایید.  این نوع میز تحریر ها از میز تحریر های قبلی که از جنس mdf و چوب بود، ارزان تر است. لذا مهد کودک ها سعی می نمایند که این نوع میز تحریر ها را خریداری نمایند.برای خرید کتابخانه کودک به سایت فروشگاه وودی مراجعه نمایید. 

 نکته دیگری که در رابطه با میز تحریر کودک پلاستیکی وجود دارد، این است که این میز ها جنس نرمی داشته و در صورتی که کودک با آن برخورد نماید، کم ترین آسیب به کودک وارد می‌شود و حتی ممکن است میز تحریر شکسته شده و کودک آسیب نبیند. از نظر ایمنی این نوع میز تحریر ها دارای امنیت بیش تری می باشند اما مقاومت آن ها نسبت به میز تحریر ام دی اف کم تر است.

 خلاصه کلام:

 در نتیجه تمام توضیحات بالا به این نکته دست می یابیم که خرید میز تحریر کودک کار چندان راحتی نیست. لذا ممکن است یک اشتباه کوچک در خرید این نوع میز تحریر، سلامت کودک شما را به خطر اندازد. از این رو بهتر است که با مطالعه ی کامل اقدام به خرید میز کودک خود نمایید.

تلفن ثابت: 33525356-026

تلفن همراه: 09125841713

آدرس: کرج مهرشهر فاز4 بلوار رزهبان جنب آژانس هجرت

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 844
نمایش همه
علاقه مندی ها ()