خصوصیات کابینت هایگلاس چیست؟

ورقه های کابینت هایگلاس شامل مغزی از جنس ام دی اف و روکشی از جنس پلکسی گلاس می باشد. برخلاف تصور عمومی که ریشه این کلمه از glass به معنی شیشه است اما high glass به معنی درخشندگی بالا می باشد. این ورق ها از یک طرف دارای روکش پلاستیکی پلکسی گلاس می باشد که به آن خاصیت ضد آب بودن می دهد. برای این که خیال شما راحت باشد لازم است که جنس طرف دیگر ورق را نیز مرغوب انتخاب کنید. کابینت های چوبی و یا کابینت هایی با روکش چوبی که ظاهری مجللی به آشپزخانه و خانه می دهند، اما به علت قیمت بالای آن ها تنها مشتریان خاص خود را دارند. اما کابینتی از جنس ورق هایگلاس به نسبت قیمت خود دارای کیفیت بالا، طرح ها و رنگ های متفاوت است. در نتیجه به راحتی می توان آن را با هر نوع خانه‌ ای هماهنگ کرد. البته باید گفت که این کابینت ها با توجه به ظاهر بسیار مدرنی که دارند، برای دکوراسیون مدرن مناسب تر هستند. برای خرید کابینت هایگلاس به سایت مراجعه کنید. 

ویژگی بارز این متریال براق و درخشان بودن آن است که به خانه ظاهری دلنواز می دهد و اگر در انتخاب رنگ آن دقت شود می‌ تواند از عوامل نوربخشی به خانه باشد. قیمت مناسب کابینت هایگلاس نسبت به جنس خوب و ظاهر زیبای آن باعث شده که سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. همچنین به دلیل جنس مغزی آن که از ام دی اف است قابلیت ابزار خوری و مقاومت بالایی دارد. وزن سبک این متریال باعث شده است که جابجایی آن نسبت به جنس های فلزی و چوبی بسیار راحت تر باشد. با توجه به ویژگی های گفته شده کابینت هایگلاس می تواند انتخاب بسیار خوبی از نظر کیفیت قیمت و تنوع برای مشتریان سخت پسند باشد.

سایر خصوصیات کابینت هایگلاس:

همانطور که گفته شد کابینت هایگلاس از جنس ام دی اف است پس بسیاری از ویژگی های ام دی اف در آن مشاهده می‌شود. یکی از این ویژگی ها آسیب پذیری نسبت به رطوبت است. این حساسیت به علت وجود لایه پلکسی گلاس کمتر از ام دی اف است اما همچنان یکی از معایب به شمار می رود. اما راه حل این مشکل چیست؟ می توان در اطراف سینک ظرفشویی از یونیت pvc استفاده کرد که کاملا ضد آب است. آب بندی قسمت های برش داده شده با استفاده از چسب آکواریوم مرغوب از دیگر راه حل های این مشکل است. یکی دیگر از ایرادهای این کار این است که تنها از یک سمت دارای روکش پلکسی گلاس است در جا هایی که هر دو طرف کار مشخص است باید یک لایه به پشت کار اضافه کرد.برای خرید کابینت باکیفیت  از طریق لینک اقدام کنید.

یکی دیگر از معایب تیزی لبه های برش خورده کار است که نمی توان با استفاده از سمباده همانطور که در ام دی اف استفاده می شود این مشکل را برطرف کرد، چون باعث ایجاد خط و خش در آن می شود و زیبایی و شفافیت کار را از بین می برد. اما می توان با استفاده از حفاظ های مخصوص پلاستیکی، قسمت های تیز و برنده کابینت را پوشش داد. این حفاظ ها را خود شما هم می‌ توانید برش بزنید و استفاده کنید. به خاطر نوع جنس هایگلاس رد دست و اثر انگشت به راحتی روی آن می ماند. لک پذیری کابینت های تیره از روشن بیشتر است. البته این را نمی‌ توان جزء معایب دانست چرا که تمیز کردن مرتب کابینت خالی از لطف نیست. از معایب دیگر خش پذیری این کار است. خبر خوب این که اخیراً جنسی وارد بازار شده که در برابر خط و خش مقاوم است و آن را با نام لمی گلاس می‌ شناسند. برای چک کردن کیفیت کار می توان از چراغ قوه استفاده کرد و میزان موج و خط و خش را در سطح کار مشاهده کرد. با همه مشکلات گفته شده هایگلاس همچنان انتخاب بسیار مناسبی می باشد چرا که تمام این معایب دارای راه حل های ساده هستند.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()