خصوصیات کابینت ممبران:

کابینت علاوه بر کارایی خود تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه و خانه شما دارد. پس در انتخاب آن باید دقت شود. در این مقاله می خواهیم راجع به یکی از انواع متریال در ساخت کابینت صحبت کنیم. کابینت ممبران با دارا بودن بخشی از ویژگی های کابینت های ام دی اف و همچنین ظاهر بسیار شبیه به کابینت های تمام چوبی، انتخاب بسیار مناسبی برای مشکل پسندان است. گرچه تصور عمومی بر این است که این کابینت فقط مدل های کلاسیک دارد، اما پاسخگوی نیاز مشتریان در زمینه‌های مدرن نیز می باشد. زیرا می توان کابینت ممبران را با انواع و اقسام دکوراسیون ها هماهنگ نموده و به زیبایی خانه افزود. تفاوت اساسی کابینت ممبران با ام دی اف در روکش آن است. در واقع جنس بدنه این کابینت با دیگر کابینت های موجود در بازار تفاوتی ندارد بلکه روکش پی وی سی آن و فرایند تولید آن است که ممبران را منحصر به فرد می کند. در ساخت این کابینت اغلب از مغزی ام دی اف استفاده می شود. سپس روکش پی وی سی توسط پرس وکیوم به مغزی ‌آن می چسبد. از آنجایی که روکش ها رنگ های بسیار متنوعی دارند، این کابینت ها نیز دارای رنگ بندی بسیار متفاوتی می باشند. برای اطلاع از قیمت فروش کابینت ممبران از طریق لینک اقدام نمایید. 

اما با توجه به این که بیشتر در سبک کلاسیک از آن ها استفاده می شود، تعدادی از رنگ ها متقاضی بیشتری دارند. مانند رنگ های کرم، قهوه ای، سفید، رنگ های ترکیبی با طلایی و نقره ای نیز از پر فروش ترین رنگ ها محسوب می شوند. استفاده از دستگاه سی ان سی برای ایجاد نقشه ها و طرح های مختلف باعث شده که ممبران جزء متنوع ترین و زیباترین کابینت ها در زمینه مدرن و کلاسیک باشد. وجود لایه پی وی سی باعث شده که این کابینت در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد، به طوری که آلودگی های سطح آن را می ‌توان با اسفنج و مواد ظرفشویی و یک حوله تمیز کاملاً پاک کرد و نگران رطوبت آن نبود.

 خصوصیات خوب و بد در کابینت ممبران:

در آشپزخانه های شلوغ کابینت ها در روز ممکن است چندین بار پاک شود اما در آشپزخانه هایی که زیاد استفاده نمی شوند کابینت ها را باید هفته ای یک بار پاک کرد. برای از بین بردن ذرات چربی روی کابینت می توان از مخلوط آب و سرکه استفاده کرد، به این صورت که با استفاده از یک دستمال تمیز و مخلوط آب و سرکه اول چربی ها را پاک می کنیم سپس با استفاده از یک دستمال تمیز و آغشته به آب گرم آبکشی می‌ کنیم. با توجه به تنوع بالای این محصول در رنگ و طرح و همینطور طول عمر آن، قیمت عرضه آن در بازار نسبت به کابینت های تمام چوب و روکش چوب بسیار مناسب است. هر محصولی علاوه بر دارا بودن مزایا، معایبی نیز دارد که کابینت ممبران هم از این قاعده مستثنی نیست. از معایب این جنس می‌توان به حساس بودن آن در برابر نور و حرارت اشاره کرد. نور می تواند باعث تغییر رنگ روکش شود. روکش پی وی سی این کابینت نسبت به اجسام تیز حساس بوده و شما اگر می خواهید کابینت های خود را برای مدت طولانی سالم نگه دارید باید مواظب باشید که اجسام تیز با آن تماس نداشته باشد. گرچه این مورد را نمی توان از معایب  کابینت ممبران به حساب آورد بلکه در مورد همه کابینت ها صادق است. برای سفارش نصب کابینت به سایت شرکت آکاژو دیزاین مراجعه نمایید.

اما اگر درب کابینت شما شکسته شود یا آسیب ببیند به احتمال زیاد شما نمی توانید نمونه همان جنس ممبران را تهیه کنید و مجبور می ‌شوید درب کل کابینت ها را عوض کنید که هزینه زیادی را شامل می شود. از دیگر معایب ممبران می توان به این نکته اشاره کرد که تنها یک سمت این کابینت ها روکش پی وی سی دارد و در قسمت هایی که هر دو سمت کار مشخص است باید یک لایه اضافه کرد که هم ضخامت کار را بالا می برد و هم هزینه اضافی در بر دارد.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 736
نمایش همه
علاقه مندی ها ()