موکت از انواع کفپوش هایی است که از زمان های گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است و امروزه شاهد روی کار آمدن انواع جدید آن هستیم. موکت ها را می توان در دکوراسیون های مختلف مورد استفاده قرار داد. هر دکوراسیونی با هر رنگی که باشد شما می توانید موکت مناسب با آن را انتخاب کنید. هر یک از موکت ها در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند که هر یک دارای کیفیت های مختلفی می باشند. موکت ها را می توانید بر اساس سلیقه ی شخصی در مدل های ساده یا طرح دار خریداری کنید. کیفیت موکت بسیار مهم بوده و اگر بخواهید موکت را در زمان طولانی و بدون تغییر استفاده کنید و از قدم زدن بر روی آن لذت ببرید باید به دنبال برند های باکیفیت باشید. امروزه انواع کارخانه های داخلی موکت را به تولید می رسانند. برای خرید انواع موکت به سایت مراجعه کنیم. 

انواع موکت

موکت ها از نظر بافت و ضخامت و پرز و طرح و برند در دسته بندی های مختلفی وجود دارند. اما برای انتخاب موکت مناسب باید به نکاتی توجه نمایید. همان طور که گفته شد موکت ها مناسب برای تمام دکوراسیون ها می باشند اما برای این که بتوانیم دکوراسیون را زیبا تر کنیم باید به نکات مهمی توجه داشته باشیم. تاثیر موکت بر روی دکوراسیون همانند وسیله های دیگر بسیار زیاد بوده و برای استفاده ی بهتر از این وسیله باید کوچکی و بزرگی اتاق ها و همچنین نوع چیدمان را در نظر بگیریم. موکت های پرز بلند برای اتاق های کوچک مناسب نیستند ، زیرا این موکت ها اتاق را کوچک تر نشان می دهد. بنابراین اگر می خواهید فضا را بزرگ تر و دلباز تر نشان دهید بهتر است از موکت های با پرز کوتاه و دارای رنگ های مات استفاده کنید. رنگ های کمرنگ نیز می توانند در وسیع دیده شدن فضا تاثیر بگذارند. برای این که اتاقتان را خلوت تر نشان دهید نیز می توانید از موکت هایی با رنگ سرد استفاده کنید زیرا موکت ها در رنگ های گرم اتاق را شلوغ نشان می دهند اما مزیتی که این نوع موکت ها دارند روشن تر نشان دادن خانه می باشد. موکت های طرح دار در انواع مختلفی وجود دارند که شما بر اساس سبک دکوراسیون می توانید از طرح های متنوع آن بهره مند شوید. طرح های موکت ها شامل نقش و نگار هایی است که می تواند در رنگ های مختلفی باشند. برای خرید موکت پارس به سایت مراجعه کنید. 

موکت کفپوشی گرم و نرم است و راه رفتن بر روی آن لذت بخش می باشد. همچنین برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند می تواند کفپوشی بسیار خوب و مناسب باشد. شما می توانید برای هر اتاق یک نوع موکت را انتخاب کنید. این کفپوش ها در اندازه های مختلف در بازار موجود می باشند که شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید انواع آن را خریداری نمایید.

 برای خرید موکت باید به کیفیت آن توجه داشته باشید، برخی از موکت های بی کیفیت در گذر زمان کیفیتشان را از دست می دهند و شما باید مجدد موکت دیگری را خریداری نمایید همین طور رنگ این موکت ها در طول زمان موجب تغییراتی می شود. برای این که بتوانید موکت مناسبی را خریداری نمایید بهتر است از برند های معروف استفاده کنید زیرا این برند ها طرفداران بسیاری دارند و توانسته اند کیفیت خود را ثابت نمایند همچنین مرکز خرید موکت بسیار مهم است اگر شما از مراکز خرید معتبر این کفوش را تهیه نمایید محصولات اصل و باکیفیتی را خواهید داشت. فروشگاه اینترنتی مای دکوری یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه ی فروش انواع کفپوش ها می باشد که این فروشگاه انواع موکت را با بهترین قیمت به دست مشتریان خود می رساند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()