کاغذ دیواری نوعی دیوارپوش است که می توانیم از آن در مکان های مختلف استفاده کنیم. انواع مختلفی از کاغذ دیواری ها در بازار یافت می شود که دارای طرح ها و رنگ های مختلف می باشد. هر یک از انواع کاغذ دیواری ها دارای ضخامت های مختلفی می باشد که می توانید با توجه به نیاز مکان مورد نظر انواع آن را خریداری نمایید. برای این که بتوانید کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب کنید در ابتدا باید به جنس آن دقت نمایید . انواع جنس ها در کاغذ دیواری ها وجود دارد که برخی دارای قابلیت شستشو، برخی مخملی و الیافی و... می باشد که بسیار مهم است بدانید برای محیط مورد نظر استفاده از کدام یک می تواند هم باعث زیبایی شود و هم دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. کاغذ دیواری سه بعدی نسل جدیدی از کاغذ دیواری ها است که حالتی سه بعدی دارند و دارای زیبایی بسیار زیادی می باشند.برای خرید از فروشگاه کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی نوعی از کاغذ دیواری ها هستند که دارای طرح های سه بعدی می باشد. این کاغذ دیواری ها طرح زنده ی دارند و می توانند بسیار جذاب باشند. این کاغذ دیواری گاها در کنار کاغذ دیواری های دیگر زیبا نمایان می شود. شما می توانید برای مکان های مختلف از این نوع کاغذ دیواری استفاده کنید. رنگ های مورد استفاده در کاغذ دیواری سه بعدی بسیار مهم است که با دکوراسیون منزل یا مکان مورد نظر همخوانی داشته باشد. رنگ کاغذ دیواری باید هماهنگ با رنگ لوازم باشد یعنی می تواند هم از رنگ های هم خانواده باشد و هم رنگ قرینه و یا رنگ های ترکیبی که در کنار هم زیبا هستند.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در خانه

در خانه می توان از انواع مختلف کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کرد. هر یک از این کاغذ دیواری ها را می توان در اتاق های مختلف به کار برد که دارای طرح های مختلف باشند و یا رنگ های متفاوتی در آن ها استفاده شده باشد همچنین برای کودکان از طرح های کودکانه استفاده شود. برای این که کاغذ دیواری سه بعدی مناسبی را انتخاب کنید بهتر است به کیفیت آن بیش از هر چیزی اهمیت دهید زیرا کاغذ دیواری به دلیل نصب پیچیده ای که دارد اگر کوتاه مدت خراب شود به صرفه نخواهد بود و شما باید مجدد هزینه کنید پس در صورتی که کاغذ دیواری باکیفیتی انتخاب کنید تا چندین سال هزینه ای اضافی نخواهید داشت بنابراین گرچه کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت قیمت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی دارد اما دوام بالایی داشته و کیفیت و زیبایی آن باعث زیبایی بیشتری خواهد بود. برای خرید انواع کاغذ دیواری ها حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید.برای خرید پوستر دیواری ماشین و موتور  به سایت مراجعه کنید. 

به دلیل نقش مهم دیوار ها در دکوراسیون افراد باید به دیوار ها اهمیت ویژه ای بدهند. همان طور که می دانید دیوار ها بخش اصلی یک ساختمان را تشکیل می دهند که زیبا بودن و نبودن آن می تواند تاثیر بسیاری بر روی طراحی داخلی داشته باشد به همین منظور امروزه انواع دیوار پوش های مختلفی را می توانیم در بازار مشاهده کنیم که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند.

فروشگاه دکور آفیس یکی از عرضه کنندگان کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. شما می توانید سفارش خرید یا چاپ کاغذ دیواری را ثبت نمایید تا کاغذ دیواری های باکیفیتی را دریافت نمایید. تنوع محصولات در این مرکز بالا بوده و تمامی محصولات با کیفیت بسیار بالایی به دست شما خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک به سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()