کفپوش ها در ساختمان ها جزء اصلی ترین لوازم می باشد به طوری که هر ساختمان به کفپوش نیاز داشته و شما می توانید از انواع کفپوش ها برای مکان مورد نظر خود استفاده کنید. پارکت کفپوشی بسیار زیبا می باشد که توانسته در بین کفپوش ها جایگاه بالایی داشته باشد. این کفپوش که لوکس به حساب می آید می تواند باعث زیبایی دکوراسیون شود. برای این که بخواهیم این کفپوش ها را تهیه کنیم باید طرح و جنس آن را انتخاب کنیم زیرا انواع مختلفی از پارکت ها در بازار دیده می شود که از چوب های مختلف در آن استفاده می شود و شما می توانید نوع مورد نظر خود را تهیه نمایید. به همین دلیل باید با توجه به بودجه ای که دارید جنس پارکت مورد نظر را انتخاب نمایید. برای خرید از مرکز فروش پارکت به سایت مراجعه کنید. 

انواع کفپوش پارکت

کفپوش پارکت از سطوح چوبی چسبیده به هم به وجود می آید که شامل انواع چوب های مختلف مانند افرا، بلوط،  بامبو و... می باشد. چوب بلوط مقاوم ترین چوب از میان این چوب ها بوده و می تواند برای ساخت یک پارکت مقاوم و بسیار زیبا مناسب باشد. پارکت های چوبی قیمت نسبتا بالایی دارند و امروزه انواع پارکت با جنس ام دی اف به تولید می رسد که این نوع کفپوش از نمونه ی چوبی آن قیمت پایین تری دارند. بر روی این مدل از کفپوش ها روکش طرح چوب قرار می گیرد . پارکت ها را می توان برای مکان های مختلف استفاده کرد زیرا علاوه بر زیبایی این نوع کفپوش ،سازگار با انواع دکوراسیون بوده و محیط را گرم و صمیمی می کند. برای این که بتوانید پارکت را داشته باشید باید از فروشگاه های معتبر این کفپوش را تهیه نمایید و برای نصب نیز از مراکز معتبر کمک بگیرید زیرا نصب این کفپوش نیاز به تخصص کافی دارد و در صورت نداشتن این تخصص نمی توان به خوبی نصب را اجرا کرد. به همین دلیل می توانید از مراکز معتبر خدمات اجرای این کفپوش را بخواهید. انواع برند های مختلف از پارکت ها وجود دارد که هر یک می تواند دارای کیفیت های مختلفی باشد. بنابراین برای انتخاب پارکت باید تمام جوانب را بسنجید و پارکتی را انتخاب کنید که مناسسب مکان مورد نظر شما باشد.

پارکت های لمینت نوعی جدید از این کفپوش هستند که دارای لایه ای اضافه می باشند که این لایه که لمینت نام دارد به منظور بالا بردن دوام و ماندگاری آن و صدمه ندیدن در مقابل ضربه ، طراحی شده است. این نوع از پارکت ها بسیار زیبا و براق هستند اما نسبت به انواع معمولی کمی حالت سر هستند بنابراین برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند مدل معمولی آن پیشنهاد می شود. همچین مدل لمینت قابلیت ترمیم شدن را ندارد اما در نمونه ی معمولی می توان در مکان هایی که آسیب می بیند آن را ترمیم کرد. افتادن بر روی پارکت دست و پا نمی شکند و این مزیت بسیار مهم برای خانه هایی دارای کودک می باشد که از صدمه دیدن جدی کودک نگران نخواهیم بود. برای خرید انواع پارکت لمینت ضد آب باکیفیت از طریق لینک اقدام نمایید. 

برای خرید انواع پارکت می توانید به فروشگاه های معتبر لوازم دکوراسیون مراجعه نمایید و خرید کفپوش را انجام دهید. برخی از فروشندگان قیمت های مناسبی را برای پارکت ها در نظر می گیرند و محصولات را با سود کمتر به مشتریان عرضه می دارند. فروشگاه ها امروزه امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده اند که می توان به راحتی به سایت مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید. فروشگاه دکور آفیس از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع پارکت با بهترین کیفیت می باشد که توانسته پارکت ها را به طور مستقیم با قیمت ارزان به دست مشتریان خود برساند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()