پارکت از محصولات دکوراسیون داخلی است که در جهت تزئین دکوراسیون ساختمان به کار برده می شوند. کفپوش پارکت دارای ویژگی هایی است که موجب رفاه حال مصرف کنندگان شده است و این مسئله موجب رونق و توسعۀ این محصول دکوراتیو در سطح جهان شده است. امروزه تمام اقشار جامعه بستر مناسب را برای خرید با کیفیت ترین پارکت برای محل سکونت و یا محل کار دارند. انتخاب کفپوش عالی برای ساختمان به تنهایی می تواند ارزش ملک را ارتقاء ببخشد و زیبایی نمای دکوراسیون را چندین برابر نماید. خرید و فروش پارکت مرغوب در سطح کشور برای متقاضیان این محصول فراهم می باشد و می توانند با مراجعه به فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی با قیمت ارزان و طرح های مدرن خریداری نمایند.برای اطلاع از قیمت فروش پارکت به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع پارکت کلاسیک و مدرن

خرید انواع پارکت کلاسیک و مدرن برای تمام افراد فراهم می باشد. انواع پارکت چوبی و لمینت در بازار جهان عرضه می شوند که علاقه مندان خاص خود را دارند. پارکت های چوبی از جمله پارکت هایی می باشند که به طور مستقیم از چوب درختان ساخته می شوند لیکن با گذشت زمان، به دلیل افزایش دوام این نوع پارکت ها، از لایه های فشردۀ HDF استفاده نمودند که در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع پارکت لمینت می باشیم که با پوشش های ضد آب پوشانده شده اند. بنابراین میزان استحکام پارکت ها نسبت به مدل های سابق بهبود یافته است.

اگر در پی بازسازی ساختمان و یا تعویض کفپوش می باشید، می توانید از مزایای پارکت ها استفاده نمائید. از ویژگی های پارکت ها می توان به نمای ظاهری زیبا و متنوع، رنگبندی های جذاب، استحکام بالا، نصب راحت، قیمت ارزان، ضد آب، ضد خش و ساییدگی آنها اشاره نمود. کفپوش پارکت به دلیل آنکه از ساختار طبیعی و گرم درختان الهام گرفته شده است، حس گرما و صمیمیت خاصی را در فضای دکوراسیون پراکنده می کند که سکونت در محیط را بسیار فرح بخش و آرامش بخش می سازد. پارکت لمینت های ساخت ایران، پارکت های آلمانی، ترکیه، چینی و غیره را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که با قیمت مناسب به فروش می رسند. پارکت ها برای آنکه مقاومت لازم را در برابر فشارهای وارده بر سطوح کفپوش را داشته باشند در 5 کلاس دانسیته استاندارد ساخته می شوند که متناسب با میزان ترددهایی است که بر روی کفپوش انجام می شوند.

فروش پارکت ضد آب

فروش پارکت ضد آب نسبت به پارکت های چوبی طرفداران زیادی پیدا کرده است چون در نتیجۀ آن دوام و استحکام پارکت ها افزایش پیدا می کنند. این پارکت ها با نام پارکت های لمینت می باشند که دارای پوشش ضد آب می باشند. در نتیجه نصب پارکت برای کفپوش استخرها، کفپوش آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، هتل، مراکز اداری و تجاری، مهدکودک ها، سالن های ورزشی و غیره بهترین گزینه می باشد. همچنین برای اینکه سطوح کف نرم و راحت باشد، می توانید از کفپوش های پارکت استفاده کنید که بسیار راحت هستند و به همین منظور کفپوش های مهد کودک ها و همچنین سالن های ورزشی را از جنس پارکت کفپوش می کنند.برای خرید اینترنتی پارکت لمینت آلمانی از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت پارکت

قیمت پارکت به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به طرح، کلاس دانسیتۀ پارکت و کیفیت اشاره نمود. در حال حاضر با افزایش تنوع طرح های پارکت های لیمنت و چوبی، امکان خرید پارکت با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد. به همین علت است که روز بروز بر تعداد مشتریان این محصول افزوده می شود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس پس از سال ها فعالیت حرفه ای در زمینۀ فروش انواع پارکت داخلی و خارجی، امکان پخش انواع پارکت در تهران و شهرستان ها را برای تمام متقاضیان محصولات دکوراتیو فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()