پارکت یکی از بهترین کفپوش هایی است که علاقه مندان زیادی در سراسر دنیا دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این نوع کفپوش ها به دلیل اینکه از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا و شکیل می باشند، به وفور در طراحی های دکوراسیون داخلی مشاهده می شوند. در دنیای امروز توجه به طراحی دکوراسیون ساختمان و ایجاد تغییرات چشم نواز در دکوراسیون، یکی از بهترین شیوه هایی است که به شما کمک می کند تا بتوانید فضای دکوراسیون را بیش از پیش بهبود ببخشید. بنابراین می توانید به راحتی نمای دکوراسیون را با نصب کفپوش های پارکت بسیار شیک تزئین نمائید و زیبایی دکوراسیون دو چندان شود. پارکت چوبی و لمینت که از انواع پارکت موجود در جهان می باشد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است و در طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان کفپوش نصب می شوند. تنوع برند و طرح های پارکت ها در داخل ایران بسیار متعدد می باشد و شاهد فروش انواع پارکت برند ایرانی، پارکت های ساخت آلمان، انواع پارکت ترکیه ای، پارکت های چینی و غیره می باشیم. توجه به مسئله تزئین نمای دکوراسیون، تنها به دوره و اقشار خاصی ندارد و تمام افراد همواره مایل به تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان می باشند.برای اطلاع از قیمت فروش اینترنتی پارکت به سایت مراجعه کنید. 

خرید بهترین پارکت

خرید بهترین پارکت نیاز به کسب دانش و مشورت از طرف افراد متخصص دارد، که اطلاعات جامعی نسبت به انواع پارکت دارند و می توانند شما را در انتخاب مناسب ترین پارکت راهنمائی کنند. با فروش انواع پارکت لمینت و چوبی، به نوعی افراد زیادی تمایل به نصب این نوع کفپوش ها پیدا کرده اند چون علاوه بر طیف رنگبندی متنوع و شکیل، شاهد ویژگی های قابل توجه آنها می باشیم. به عبارتی در سال های اخیر اکثر افرادی که تمایل به ایجاد تغییر در دکوراسیون و یا بازسازی ساختمان مسکونی، اداری و تجاری را دارند، اقدام به نصب پارکت با کیفیت و مدرن می نمایند تا بدین وسیله نمای دکوراسیون ساختمان را بسیار شگفت انگیز، جذاب و لاکچری تزئین نمایند. در واقع به همین علت است که خرید و فروش پارکت با رنگبندی های خاص و جذاب بیش از پیش محبوب واقع شده است. امروزه متناسب با مکان های کم تردد و یا پردد، انواع پارکت لمینت ارزان فروخته می شوند که از مقاومت بالایی برخردار می باشند. در همین راستا پارکت ها را بر اساس دانسیته های استاندارد 5 کلاس مجزا چون AC1 الی AC5 ساخته و عرضه می شوند.

فروش پارکت ضد آب

فروش پارکت ضد آب در تهران و شهرستان ها با قیمت ارزان و کیفیت خوب صورت می پذیرد. در نتیجۀ آن قادر به خرید مدرن ترین کفپوش چوبی و یا طرح چوب خواهید بود که دارای استحکام بالایی هستند. در حال حاضر با خرید پارکت لمینت روکش دار ضد آب، می توان دوام و ماندگاری پارکت ها را نسبت به گذشته افزایش داد. استفاده از کفپوش ضد آب برای کف آشپزخانه موجب می شود تا افراد احساس خوشایندی داشته باشند و به راحتی بر روی پارکت قدم بگذارند. برای خرید پارکت لمینت های چینی باکیفیت به سایت مراجعه کنید. 

قیمت پارکت

قیمت پارکت به فاکتورهایی چون برند، طرح، رنگبندی و همچنین میزان کیفیت پارکت بستگی دارد. با توجه به ابعاد کف ساختمان، قیمت خرید پارکت نیز متغیر می باشد. همواره پیش از خرید کفپوش، نیاز است که شرایط محیطی محل دکوراسیون، رنگ بندی لوازم دکوراسیون و همچنین بودجۀ مالی خود را در نظر داشته باشید و پس از مشورت گرفتن با فروشندگان و یا نصبان پارکت، تصمیم خود را برای خرید بهترین پارکت ارزان بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها فعالیت تخصصی در زمینۀ خرید و فروش انواع پارکت برند داخلی و خارجی، توانسته امکان خرید را برای مشتریان نسبت به گذشته ساده تر نمایند و زمینۀ سفارش و فروش اینترنتی انواع پارکت مرغوب را برای متقاضیان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()