تابلو یکی از وسایلی است که در دکوراسیون نقش بسیار مهمی دارد. انواع تابلو ها در طرح و نقش های مختلف در بازار دیده می شود. تابلو ها می توانند زیبایی بسیاری را به دکوراسیون ببخشند. تابلو ها هر یک دارای جلوه ای هستند که اگر به درستی انتخاب شوند تاثیرات بسیار خوبی را خواهند داشت. برای خرید این وسیله می توانید به فروشگاه های دکوراسیون داخلی مراجعه نمایید اما این فروشگاه ها، تابلو های آماده را به دست شما می رسانند که می تواند کاربردی باشد اما اگر بخواهید تابلوی منحصر به فردی داشته باشید باید به مراکز تولید تابلو مراجعه نمایید که چاپ تابلو ها متفاوت بوده و از این وسیله مورد نظر فقط یکی تولید می شود. بدین ترتیب این وسیله این وسیله ی شما طرح اختصاصی خواهد داشت و شخص دیگری آن را ندارد. برای ساخت تابلو ها از مواد اولیه ی مخصوص استفاده می گردد که برای داشتن این وسیله به صورت باکیفیت باید از مواد اولیه ی باکیفیتی نیز استفاده شود. برای خرید انواع تابلو  به سایت مراجعه کنید. 

چاپ تابلو

تابلو ها با استفاده از دستگاه های مخصوص به چاپ می رسند که دارای طرح های مختلفی هستند. هر یک از این وسیله دارای تصاویر مختلفی می باشد.  گرافیک و طرح چاپ بسیار مهم است.

تابلو در واقع یکی از لوازم غیر ضروری برای منازل است. شما برای این که دکوراسیون خوب و زیبایی داشته باشید به غیر از کفپوش و دیوار ها باید به دنبال لوازم دیگری هم باشید تا بتوانید تاثیر گذاری دکوراسیون را بیشتر نمایید.

 تابلو های نقاشی

تابلو های نقاشی از تابلو های بسیار پر طرفدار است که می توان انواع آن را در قیمت های مختلف خریداری کرد. این تابلو ها از دسته مدل هایی هستند که برای منازل و محیط های کاری مناسب می باشند.

استفاده از انواع تابلو ها

برای این که بتوانید از این وسیله درست استفاده کنید نیازمند داشتن اطلاعاتی می باشید. مثلا در ساختمان هایی که دیوار های کوتاهی دارند می توان از تابلو های عمودی استفاده کرد همچنین برای محیط های خلوت استفاده از طرحی که شامل منظره یا طرح های پیچیده است مناسب می باشد. برای اندازه ی این وسیله باید بسیار دقت داشته باشید مثلا استفاده از تابلو های بزرگ در محیط های کوچک پیشنهاد نمی شود زیرا می تواند محیط را کوچک تر نیز نشان دهد. در کنار این وسیله باید از نورپردازی استفاده شود زیرا تابلو را زیبا تر نمایان می کند.

استفاده از رنگ ها در این وسیله مهم است. تابلو ها معمولا از رنگ های زیادی تشکیل می شوند اما ترکیب رنگی که در تابلو وجود دارد باید متناسب با رنگ دکوراسیون داخلی باشد تا بتواند تاثیر خوبی را بگذارد.  

زمانی که تابلوی کوچکی را در اختیار دارید می خواهید آن را نصب کنید باید توجه نمایید تابلو های کوچک اگر بر روی دیوار های اصلی و خالی و قرار گیرند می توانند جلوه ی ناخوشایندی داشته باشند. بنابراین شما می توانید از این تابلو های کوچک در دیوار های فرعی استفاده کنید. همین طور بر روی دیوار های اصلی می توانید از تابلو های بزرگ بهره بگیرید. برای خرید تابلو های نقاشی مدرن به سایت مراجعه کنید. 

برخی از انواع تابلو ها از طرح های سنتی و خط تشکیل شده اند که استفاده از این تابلو ها در مکان هایی که سبک سنتی یا کلاسیک دارند می تواند کاربردی باشد. هم چنین برای مکان هایی با سبک مدرن می توان از تابلو های مدرن یا کلاسیک استفاده نمود.

فروشگاه دکور آفیس از فروشگاه های تابلو می باشد که تابلو های سفارشی و خاص را با هزینه ی بسیار پایین به مشتریان خود عرضه می دارد. برای خرید انواع تابلو می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید و تابلو های مورد علاقه ی خود را تهیه نمایید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 826
نمایش همه
علاقه مندی ها ()