پوستر دیواری از سبک های جذاب دیوارپوش کاغذ دیواری می باشد که برای امور دکوراسیون داخلی بر روی دیوار چسبانده می شوند. خرید پوستر دیواری با توجه به جدید بودن سبک چاپ، طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده است چون شامل طرح های متنوعی از تصاویر جذاب و ناب الهام گرفته از طبیت و پیرامون می باشد. اگر برای خرید کاغذ دیواری به فروشگاه های پخش پوستر دیواری مراجعه کرده باشید، طبیعتاً برای انتخاب طرح مورد دلخواه خود، فروشنده به شما انواع آلبوم پوستر های دیواری نشان می دهد و در نهایت از میان آنها مناسب ترین پوستر دیواری را برای دیزاین دکوراسیون انتخاب می کنید.برای اطلاع از قیمت فروش پوستر دیواری به سایت مراجعه نمایید.

انواع پوستر دیواری PVC

در بازار انواع پوستر دیواری PVC و نانو عرضه می شود که قابل شستشو می باشد و به راحتی می توان با استفاده از دستمال مرطوب سطوح پوستر دیواری را از گرد و خاک، لکه و کثیفی از بین برد و تمیز نمود. استحکام بالا در برابر پاره شدن و ثبات رنگ و طرح نیز از دیگر مزایای پوستر دیواری پی وی سی می باشد که محبوبیت پوستر دیواری را بیشتر نموده است. به همین دلیل چاپ پوستر دیواری پی وی سی توسط ماشین آلات چاپ دیجیتال صورت می گیرد و باعث افزایش کیفیت چاپ پوستر دیواری می شود.

لازم به ذکر است که صاحبان مشاغل نیز می توانند متناسب با صنف کاری خود، خرید پوستر دیواری مشاغل را انجام دهند و یا متناسب با حرفۀ خود خرید پوستر دیواری سفارشی با طرح دلخواه خود را داشته باشید. در ضمن قیمت پوستر دیواری ارزان و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس چندین سال است که به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت می کند و برای جلب رضایت مشتریان فروش پوستر دیواری سفارشی را نیز با قیمت مناسب انجام می دهد.

پوستر دیواری از جمله طرح های مورد علاقۀ نسل حاضر می باشد که با سفارش خرید پوستر دیواری اختصاصی میزان علاقه مندی خود را نسبت به این نوع سبک دیوارپوش نشان می دهند. خرید و فروش پوستر دیواری در سراسر جهان رونق یافته است چون دارای مزایای متعددی می باشد و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است.

فروش پوستر دیواری

فروش پوستر دیواری به دلیل یکپارچگی طرح طرفدار پیدا کرده است، ضمن آنکه در ابعاد مختلف طراحی می شود و به راحتی می توان برای تزئین بخشی از دیوار به کار برد. برای مثال با نصب پوستر دیواری سه بعدی در کنار کتابخانه، پشت تلویزیون، پشت مبلمان، پشت تخت خواب و ... با پرداخت حداقل هزینه می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود. همچنین دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و اتاق خواب را زیباتر از گذشته نمود. خرید و فروش پوستر دیواری در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و علاوه بر تزئین دکوراسیون داخلی منازل، برای تزئین دکوراسیون محیط های اداری و تجاری نیز به کار برده می شود.برای  خرید پوستر دیواری طبیعت و منظره از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت پوستر دیواری مدرن

قیمت پوستر دیواری مدرن تفاوتی در قیمت پوستر دیواری کلاسیک ندارد چون تنها تفاوت آنها در طراحی پوستر دیواری می باشد تا تناسب مناسبی با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک داشته باشد. خرید پوستر دیواریPVC ارزان یکی از مزایای سبک پوستر دیواری است که علاقه مندان زیادی دارد. این نوع پوستر های دیواری، قابل شستشو و مستحکم می باشد و به راحتی قابل نصب می باشد، ضمن آنکه طرح پوسترهای دیواری در برابر تابش نور آفتاب مقاوم می باشد و رنگ خود را حفظ می کند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها فعالیت مداومف برای جلب رضایت مشتریان، بستر خرید پوستر دیواری خاص سفارشی را نیز برای مشتریان محترم فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()