طراحی دکوراسیون داخلی را می توان مبحث توسعه یافته طراحی دکوراسیون دانست، زیرا در این روش طراحی ساختمان در دو فاز طراحی ساختاری و سازه ای و دکوراسیون داخلی تقسیم می شود، برنامه ریزی فضا در مرحله اول طراحی انجام می شود، در این مرحله محل قرار گیری تمام اجزاء ساختمان از قبیل آشپزخانه، سرویس بهداشتی، راه پله، سالن و غیره جانمایی می شود. بعد از مراحل بازسازی پروژه وارد مرحله دکوراسیون داخلی می شویم که در آن به موارد بسیاری از جمله نوع کفپوش ها، کاغذ دیواری و یا نقاشی ساختمان، ترکیب رنگ ها، هارمونی اشیاء و نور پردازی محیط توجه می شود، که البته انتخاب متریالی که در این مرحله به کار می رود، در قیمت طراحی دکوراسیون داخلی نیز تاثیری مستقیم و غیر قابل انکاری دارد.

 از دیگر فعالیت هایی که شرکت های طراحی و دکور انجام می دهند می توان به تعادل برقرار کردن بین خواسته های مشتریان، هدف و کاربری فضا و سبک های مختلف طراحی و دکور اشاره کرد، طراحان داخلی با در نظر گرفتن تمامی موارد و مطالعه و ایده برداری از انواع سبک های کلاسیک، مدرن، روستیک، مینیمال، رومی، هندی در تلاش هستن تا بهترین و منحصر به فرد ترین طراحی را خلق نمایند، و به نمایش بگذارند. بودجه تعیین شده و متریال مصرفی از مهمترین محدودیت هایی است که یک طراح داخلی ساختمان با آن ها سر و کار دارد، که معمولا در ایتدای پروژه به صورت توافقی بین کارشناسان و مشتری تعیین می شود، بنابراین از مهمترین امتیازات یک طراحی دکوراسیون داخلی ایده آل مقرون به صرفه بودن و یا ارزان بودن پیاده سازی طرح می باشد.

شرکت معتبر طراحی و معماری هیرادانا از فعالان بخش اجرای طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از جدید ترین تکنیک های معماری و دکوراسیون می باشد، که سبب جلب رضایت و اعتماد مخاطبان این شرکت خوشنام معتبر شده است، لیست تمامی فعالیت های شرکت هیرادانا را می توان در وب سایت این مرکز مشاهده نمود.

طراحی دکوراسیون داخلی، با پیشرفت و توسعه هنر معماری و بازسازی ساختمان ها بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار گرفت، بطوریکه پیمانکاران و مهندسین ساختمان برای فروش فوری ساختمان های خود از ایده های یک طراح و دکوراتیو داخلی استفاده می کنند، تا سازه های خود را مطابق با سلیقه مخاطبان و جدیدترین متدهای طراحی پیاده سازی نمایند. برنامه ریزی فضا از مهمترین مباحثی است، که در طراحی دکوراسیون داخلی به آن توجه می شود، در ساختمان های کوچک با فضای محدود استفاده از رنگ های مختلف و جذاب و همین طور اشیاء و مبلمان های مناسب سبب کمک می کند فضای داخلی ساختمان بزرگتر دیده شود، که به این نوع طراحی سبک مینیمال می گویند. استفاده از سبک های مختلف معمولا بر اساس موقعیت جغرافیای، آداب و رسوم منطقه، سلیقه مشتریان، بودجه پروژه و  غیره صورت می گیرد، از انواع سبک های معماری و دکوراسیون داخلی می توان به سبک های مدرن، کلاسیک، هندی،اسلامی، سنتی، انگلیسی و غیره اشاره کرد. برای اجرای دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت باید در ابتدا توان مالی مشتریان سنجیده شود، و بودجه تقریبی پروژه را مشخص نمود، تا طراحان داخلی بر همین اساس  پلان های خود را طراحی و پیشنهاد دهند.

جانمایی صحیح پنجره ها، اتاق خواب ها، راه پله،سالن و غیره در مرحله ی اول طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شود، و در مرحله ی بعدی نوبت به تغییرات تزئینی و بازسازی مانند اجرای انواع کاغذ دیواری، کفپوش، قاب ها، پرده و مبلمان مناسب می رسد، می توان گفت طراحی داخلی مجموعه ای از طرح های به هم پیوسته و متنوع می باشد، که در جهت زیبایی و بهینه سازی فضا ارائه می شوند و قیمت اجرای طراحی دکوراسیون داخلی نیز بر همین مبنا محاسبه و تعیین می شود.

شرکت مجرب معماری و طراحی هیرادانا با سالها فعالیت مستمر و درخشان و ارائه جدیدترین متدهای طراحی، بازسازی ساختمان ها مطابق با خواسته های مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آن ها توانسته در شمار برگزیدگان صنعت طراحی دکوراسیون داخلی قرار بگیرد.

تماس با ما

شماره همراه :  09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068 22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2 شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس : 44274146-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 973
نمایش همه
علاقه مندی ها ()