توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان در سالهای اخیر با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است، بطوریکه پیمانکاران ساختمانی و معماران در هنگام ساخت و ساز های خود معمولا از نظرات طراحان داخلی بیشترین استفاده را می کنند، تا زیبایی و جلوه ساختمان خود را دو چندان نمایند. اهدافی که در طراحی داخلی توسط دکوراتور ها دنبال می شوند، بر حسب نوع سازه متفاوت می باشد، برای مثال نمای داخلی هتل ها، بیمارستان ها، مترو، کتابخانه، فروشگاه ها و مغازه ها متفاوت می باشد. هدف از اجرای طراحی داخلی برای ساختمان های تجاری و اداری متفاوت می باشد، برای مثال در هتل های بزرگ و لوکس هدف از طراحی ایجاد فضایی مدرن و خاطره انگیز در ذهن مشتریان می باشد، و در هتل های تاریخی و قدیمی، ایجاد فضایی سنتی، تاریخی با استفاده از متریالی که طراحی قدیمی و نچرال دارند می باشد، تا گردشگران از اقامت در آن لذت ببرند.  برای استفاده از خدمات اجرای طراحی داخلی با مناسب ترین قیمت می توان به سراغ شرکت های معتبر و خوشنام در این رابطه رفت و پس از برآورد قیمت سفارش خود را به آن ها سپرد.

طراحی داخلی ساختامان را می توان مفهومی ترکیبی از هنر و مهندسی دانست، زیرا طراحان معمولا به اصول بازسازی، مهندسی، بازرسی، کف سازی و غیره مسلط می باشند، و ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با مشاغل ساختمانی از قبیل معماران، پیمانکاران و کارگران ساختمانی دارند، بطوریکه به راحتی می توانند با آن ها جلسه بگذارند و نظرات خود را به آن ها منتقل نمایند. از زیباترین متدهای طراحی داخلی می توان به سبک های مینیمال، لوکس، کلاسیک، روستیک،مصری، ژاپنی،هندی و غیره اشاره کرد، که بیشتر آن ها از آداب و رسوم، نیازهای کاربردی افراد و فرهنگ و جغرافیای ملل مختلف الهام گرفته اند.

شرکت معتبر معماری و طراحی دکور هیرادانا از معتبرترین و برجسته ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی می باشد، که با مراجعه به آدرس الکترونیک این مجموعه و مطرح کردن نوع و هدف دکوراسیون و نمای ساختمان خود از قیمت اجرای طراحی داخلی آگاهی پیدا کرد.

طراحی داخلی ساختمان ترکیبی از معماری و هنر می باشد، که علاوه بر زیبایی شناسی و ترکیب رنگ ها و هارمونی آن ها با محیط به دیگر اجزاء ساختاری ساختمان نظیر آشپزخانه، دیوار های اضافی، سالن، سرویس بهداشتی و غیره نیز توجه می کند، و با تغییر صحیح آن ها در جذاب ترشدن محیط و بهینه سازی فضا تلاش می کند. قوانین مرتبط با طراحی در ساز ها و بناهای مختلف و کاربری آن ها متفاوت می باشد، برای مثال فضای داخلی هتل ها، بیمارستان ها،مغازه ها، رستوران ها،ادرات، ویلاها و خانه های شخصی و غیره متفاوت می باشد، و اصول طراحی خاص خود را دارد، برای مثال ها برای طراحی داخلی فروشگاه ها و مغازه ها معمولا از طرح ها و رنگ های جذاب و خیره کننده استفاده می شود تا مشتریان را مجذوب خود نمایند و  می توان گفت طراحی داخلی یکی از روش های مدرن و جدید برای جذب مخاطب می باشد، و بر حسب فضای کاری، نوع طراحی، متریال مصرفی و غیره قیمت طراحی داخلی ساختمان تغییر می کند.

طراحان داخلی با تمرکز بر روی نظرات مشتریان و مطالعه و ایده بر داری از سبک های مختلف طراحی و معماری نظیر  سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک، مراکشی، هندی، اسلامی و غیره همواره در تلاش هستند تا بهترین نوع طراحی داخلی را به نمایش بگذارند. تعیین بودجه و سلیقه و انتظارات مشتریان از اولین گام های اجرای بازسازی ساختمان و طراحی داخلی  می باشند، زیرا با مشخص کردن این موارد می توان در بین هزاران نوع طرح و نقشه بازسازی و چیدمان، بهترین آن ها را انتخاب کرد و به مرحله پیاده سازی و اجرا رسانید.

شرکت معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا از موفق ترین شرکت های خدماتی در زمینه اجرای طراحی داخلی با مناسب ترین قیمت و مطابق با انتظارات مشتریان می باشد، که با مشاهده نمونه کارهای طراحی این مرکز که در آدرس وب سایت آن قرار دارد، به راحتی می توان به آن اعتماد کرده و طراحی داخلی منزل و محل کار خود را به آن سپرد.

تماس با ما

شماره همراه :  09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068 22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2 شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس : 44274146-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 955
نمایش همه
علاقه مندی ها ()