کاغذ دیواری به عنوان محصول دیوارپوش، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. بحث تزئین دکوراسیونف معقوله ای است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و از دیر باز، تمام اقشار جامعه بر حسب قدرت خرید خود، خواستار استفاده از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی بوده اند. درو اقع رسیدگی به زیبایی بصری نمای دکوراسیون، باعث پراکندگی انرژی مثبت در پیرامون محیط می گردد. بنابراین با همین نگرش تصمیم به چاپ انواع کاغذ دیواری نموده اند، تا با الهام گرفتن از نقوش طبیعت، زیبایی نمای دکوراسیون محیط مسکونی و یا اداری را ارتقاء ببخشند.

فروش انواع کاغذ دیواری pvc

فروش انواع کاغذ دیواری پی وی سی با طرح های متنوع را می توانید مشاهده نمائید که شامل طرح های شکیل و پر طرفدار هستند که دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشند. با استفاده از پوشش پی وی سی بر روی کاغذ کاغذ دیواری، به نوعی این محصول قابل شستشو می باشند و از ثبات رنگ برخوردار می باشند. در نتیجه باعث افزایش دوام و طول عمر محصولات کاغذ دیواری شده است. سبک مدرن و کلاسیک دو دستۀ اصلی چیدمان و طراحی لوازم دکوراتیو می باشد، به همین منظور در طراحی و چاپ کاغذ دیواری نیز می توانیم شاهد فروش انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک باشیم که طرح های جذاب و خلاقانه ای را شامل می شوند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

خرید کاغذ دیواری سه بعدی با استفاده از دستگاه های مدرن دیجیتال میسر شده است که در نتیجۀ آن می توانید شاهد چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی باشید که طرح های جذاب و خلاقانه ای را در معرض دید بیننده قرار می دهند. در اصل چاپ سه بعدی حاصل نقش سایه ها در طراحی تصاویر می باشد. بنابراین انواع تصاویر سه بعدی را مشاهده خواهید کرد که از تصاویر طبیعت، پیرامون و شخصیت های سلبریتی الهام گرفته شده اند و باعث خلق جلوه ای ویژه به نمای دکوراسیون می شوند.

انتخاب طرح کاغذ دیواری بر مبنای سلیقه و طراحی برنامه ریزی شدۀ طراحان معمار انجام می گیرد. با توجه به افزایش تنوع طرح این نوع بالاپوش، می توانید با مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را انتخاب نمائید که هماهنگی بیشتری با ساختار دکوراسیون و همچنین تجهیزات دکوراسیون داخلی داشته باشند.

خرید کاغذ دیواری سفارشی

خرید کاغذ دیواری سفارشی، یکی از بهترین گزینه هایی است که به افراد خلاق اجازه می دهد تا بر اساس ایده و مشاهدات خود از جلوه های بصری، بتوانند نمایی خاص و منحصربفرد را در خلق و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان پدید آورند. در نتیجه می توانند نمای دکوراسیون را مطابق با میل شخصی خود دیزاین نمایند.

امروزه با خرید کاغذ دیواری قابل شستشو، مشتریان این امکان را پیدا کرده اند که با استفاده از دستمال نمناک، لکه های روی سطوح دیوارپوش را پاکیزه نمایند و در عین حال رنگ و طرح تصاویر ثبات داشته باشند و به نوعی باعث کاهش طول عمر کاغذ دیواری نمی گردد. انتخاب و نصب محصولات کاغذ دیواری نسبت به نقاشی ساختمان بسیار ساده می باشد و این مسئله موجب افزایش فروش کاغذ دیواری و پوستر شده است.

قیمت انواع کاغذ دیواری

قیمت خرید انواع کاغذ دیواری با یکدیگر متفاوت می باشد چون شامل نقوش خاص و اختصاصی می باشند که بر روی قیمت خرید این محصول تأثیر می گذارد. به عبارتی قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به ساده گران تر می باشد که به شیوۀ طراحی، چاپ و متریال کاغذ باز می گردد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با افتخار فراوان، توانسته است با استفاده از کادر متخصص و مجرب در حوزۀ فروش و نصب محصولات دیوارپوش در تهران فعالیت داشته باشد و موقعیت خرید اینترنتی محصولات کاغذ دیواری و سایر محصولات دکوراسیون داخلی را برای مشتریان فراهم نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()