کاغذ دیواری یکی از وسیله هایی است که در دکوراسیون داخلی جایگاه مهمی دارد. کاغذ دیواری از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه شاهد روی کار آمدن انواع جدیدی از آن هستیم. کاغذ دیواری ها در دسته بند های مختلفی قرار دارند که یکی از محبوب ترین آن ها ، کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی دارای طرحی زنده بوده و می تواند بر روی فضا تاثیر بسیاری بگذارد. برای خرید انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه نمایید. 

انتخاب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری همان طور که گفته شد در انواع مختلفی قرار دارد. برای انتخاب در خرید کاغذ دیواری باید دکوراسیون مکان موردنظر را در نظر بگیریم. انتخاب رنگ باید متناسب با دکوراسیون باشد زیرا استفاده از رنگ های نامتناسب می تواند بر روی فضا تاثیر منفی بگذارد بنابراین استفاده از رنگ های هم خانواده یا قرینه می تواند بسیار جذاب باشد. کاغذ دیواری های سه بعدی به دلیل تاثیر گذاری بر روی فضا می توانند در صورت انتخاب درست بسیار موثر واقع شوند.

کاغذ دیواری مناسب برای هر مکانی می تواند متفاوت باشد مثلا برای مکان های اداری و تجاری معمولا از کاغذ دیواری هایی با سبک کلاسیک استفاده می شود. طرح هایی مانند طرح های هندسی و راه راه و یا ساده برای این مکان ها بسیار مناسب هستند ، همین طور برخی از افراد برای محیط کسب و کار خود از کاغذ دیواری های مرتبط استفاده می کنند که بسیار جذاب می باشد.

برای خانه می توان از نمونه های طرح دار کاغذ دیواری در طرح های دلخواه استفاده کرد و محدودیت خاصی وجود ندارد اما هماهنگی با دکوراسیون یکی از مهم ترین مواردی است که باید در خرید کاغذ دیواری در نظر گرفت. همچنین برای اتاق کودکان می توان از طرح های کودکانه استفاده نمود.

کیفیت در خرید کاغذ دیواری

کیفیت کاغذ دیواری یکی از مهم ترین نکات در خرید کاغذ دیواری ها می باشد. در زمان خرید باید در ابتدا به کیفیت و جنس کاغذ دیواری دقت نمایید و سپس زیبایی را در نظر بگیرید. برخی از انواع کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند و دوام بالایی دارند که می تواند بسیار کاربردی باشد. همچنین انتخاب طرح های سه بعدی یا معمولی آن با توجه به سلیقه متفاوت می باشد و برخی از افراد از کاغذ دیواری های معمولی و سه بعدی در کنار هم استفاده می کنند. جنس کاغذ دیواری مهم بوده و اگر شما از نمونه های بی کیفیت استفاده کنید در کوتاه مدت دچار خرابی می گردد بنابراین برای جلوگیری از تعویض زود هنگام آن باید کیفیت را اصل خرید کاغذ دیواری قرار دهید. برای خرید انواع کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه نمایید. 

فروشگاه های بسیاری پخش کاغذ دیواری را انجام می دهند که این فروشگاه ها به دلیل پخش بی واسطه قیمت های مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند.  

پوستر کاغذ دیواری نیز نسل جدید از انواع کاغذ دیواری می باشند که سه بعدی بوده و طرحی خاص را به نمایش درمی آورند و می توان به صورت سفارشی آن را در اختیار داشت. از پوستر کاغذ دیوای برای یک دیوار استفاده می شود در دیوار های دیگر معمولا از کاغذ دیواری استفاده می شود. برای خرید انواع کاغذ دیواری با قیمت بسیار مناسب به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمایید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()