پرده چاپی یکی از انواع پرده های عرضه شده در بازار می باشد که شامل تصاویر چاپی خاص می باشند. کاربرد پرده برای پوشاندن سطوح پنجره و حائل قرار دادن میان بخش های مختلف به کار برده می شود. در نتیجه نقش پر رنگی در دیزاین و طراحی دکوراسیون دارد. تنوع پرده بسیار زیاد می باشد که عبارتند از انواع پرده پارچه ای، پرده های زبرا، پرده های چاپی ، پرده های کرکره ای، بامبو، شید و غیره می باشند. با گذشت زمان کیفیت و تنوع طرح های پرده ارتقاء پیدا کرده است و طرح های زیبا، خلاقانه و لاکچری را می توانید مشاهده نمائید که امکان خریداری آنها با قیمت ارزان نیز فراهم می باشد. در ضمن با پرده می توانید به تنهایی تغییرات چشمگیر و قابل توجهی را در نمای دکوراسیون ایجاد نمائید. لازم به ذکر است که جنس و طرح پرده در اتاق و سالن هایی که پنجره های زیادی دارد بسیار چشمگیر و تو دید می باشد. به همین دلیل با خرید بهترین پرده، می توانید زیبایی محیط دکوراسیون را چندین برابر کنید.

خرید انواع پرده چاپی

خرید انواع پرده چاپی در طرح و رنگ بندی های متنوع انجام می گیرد چون افراد مختلف، دارای سلایق متفاوت از یکدیگر می باشند. به همین منظور انواع پرده چاپی شخصیت های کارتنی، انیمیشنی، تصاویر گل، تصاویر مناظر طبیعی، نوشته های نستعلیق و سنتی و غیره طراحی شده اند که متناسب با ایده های مشتریان باشد. به عنوان مثال برای دیزاین اتاق کودک، می توانید از پرده های چاپی کودکانه که دارای تصاویر شخصیت های کارتنی مورد دلخواه فرزندتان باشد انتخاب کنید. در نتیجه دکوراسیون داخلی اتاق فرزند خود را مطابق با میل آن چیدمان کرده اید و این مسئله موجب افزایش حس اعتماد به نفس و استقلال کودک می شود.

عموم کاربرد انواع پرده چاپی برای اتاق ها می باشد چون به دلیل آنکه فضای شخصی را شامل می شود، در نتیجۀ آن افراد راحت تر می توانند، نوع طرح تصاویر پرده را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که نصب پرده های چاپی نیز بسیار ساده می باشد چون با تکنیک پانچ تولید می شوند و به راحتی می توان بر روی دیوار نصب نمود. امروزه با استفاده از پرده های چاپی مدرن و کلاسیک می توانید نمای دکوراسیون را بهتر از گذشته چیدمان کنید و به نوعی فضای دکوراسیون را خاص طراحی کنید. در ضمن این نوع پرده ها، قابل شستشو می باشند و مقاومت بالایی نسبت به ثبات رنگ دارند.

فروش پرده های چاپی شیک

فروش پرده های چاپی شیک دارای طرفداران زیادی است چون به نمای پنجره، زیبایی فوق العاده ای می بخشد. در ضمن با افزایش استقبال مردم از این نوع پرده ها، امکان خرید پرده های چاپی سفارشی با طرح و رنگبندی مورد دلخواه شما نیز فراهم می باشد و شما می توانید مطابق با میل شخصی خود، طرح پردۀ اتاق خود و یا سالن پذیرایی را انتخاب کنید. در این صورت نمایی که شما طراحی می کنید خاص و شکیل به نظر می رسد. همچنین برخی از شرکت ها، مراکز درمانی و غیره با سفارش پرده های چاپی با آرم مجموعۀ خود، توانسته اند نمای دکوراسیون اتاق ها را مطابق با میل شخصی خود انجام دهند. به نحوی که لوگوی شرکت بر روی پرده ها چاپ می شود.

قیمت خرید پرده چاپی

قیمت خرید پرده چاپی در اندازه و طرح های متنوع، متفاوت می باشد. در حال حاضر با تنوع طرح های این نوع پرده، می توانید شاهد فروش انواع پرده با قیمت ارزان باشید که مطابق با میل شخصی افراد مختلف هستند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، مفتخر است که در سالهای پر افتخار فعالیت خود در عرصۀ پخش محصولات دکوراتیو، توانسته اند انواع پرده های چاپی را با کیفیت عالی تولید و عرضه نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 741
نمایش همه
علاقه مندی ها ()