پارکت از دیگر محصولات دکوراسیون داخلی است که در زمینۀ کفپوش به کار برده می شود. تنوع محصولاتی که برای کفپوش مورد استفاده قرار گفته می شوند، بسیار متنوع می باشد که از جنس سنگ، سرامیک، موزاییک، چوب می باشند. از ابتدا تا به امروز پارکت های چوبی مورد استقبال خیلی از افراد در سراسر جهان قرار گرفته شد ولی با گذشت زمان برای ارتقاء کیفیت این نوع کفپوش، اقدام به ساخت انواع کفپوش لمینت نمودند که نسبت به نوع دیگر آن دارای استحکام بالا و ضد آب می باشند. همچنین از دیگر مزایای این محصول می توان به قیمت ارزان، نصب راحت، تنوع طرح، ضد خش و سایش اشاره نمود. لازم به ذکر است که طراحی این انواع پارکت ، به نحوی است که از نظر سطح فشار ترددی که بر روی کفپوش صورت می گیرد به 5 کلاس مجزا طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال برای مکان های پر تردد نیاز است که پارکت های لمینت دارای کلاس استاندارد دانسیتۀ AC4 و یا 5 می باشند را خریداری نمائید که استحکام بیشتری نسبت به فشارهای وارده دارند.

خرید پارکت مدرن و کلاسیک

خرید پارکت مدرن و کلاسیک متناسب با دو سبک دکوراسیون داخلی صورت می پذیرد. در واقع ساختمان هایی که نمای دکوراسیون و لوازم دکوراتیو داخل ساختمان به سبک کلاسیک می باشند، می توانند از مزایای پارکت کلاسیک با تناژ رنگ تیره و طراحی ساده استفاده نمایند که در عین اصالت بخشیدن به فضای دکوراسیون، نمای دکوراسیون را نیز زیباتر از گذشته نماید. البته برای انتخاب پارکت های مدرن نیز همین ویژگی ها در نظر گرفته می شود. با توجه به اینکه اکثر طراحی های پارکت ها، مدرن طراحی می شوند، انتخاب نوع طرح و رنگ پارکت را برای متقاضی نسبت به گذشته ساده تر نموده است و متقاضی بر اساس سبک لوازم دکوراسیون و دیوارپوش، می توانید از طرح های روشن و مدرن این نوع کفپوش استفاده نمایند. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، پارکت های لمینت با نام پارکت ضد آب شناخته می شوند و این مسئله موجب شده است که سطح کاربری آنها ارتقاء پیدا کند و شاهد نصب آنها در کفپوش استخرها، آشپزخانه های صنعتی و مسکونی، ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، هتل، رستوران، مراکز درمان، سالن های ورزشی و غیره باشیم. در حال حاضر انواع پارکت آلمانی، ترکیه، چینی، ایرانی و غیره عرضه می شوند که شامل طرح های متنوع و جذاب می باشند.

فروش پارکت با بهترین قیمت

فروش پارکت با بهترین قیمت نیز امکان پذیر می باشد چون تنوع این محصولات بسیار زیاد است. تنوع طرح و رنگ بندی محصولات پارکت موجب شده است که قیمت خرید پارکت ارزان تر از گذشته شود، ضمن آنکه قابلیت های آنها نسبت به گذشته بهتر خواهد شد. به عنوان مثال پارکت لمینت ویلا نمونه ای از انواع پارکت ساخت ایران است که شامل 8 ترکیب رنگ تیره و روشن می باشد و دارای استاندارد سایش AC4 می باشد که بر اساس مکان های پر تردد طراحی شده اند و دارای سطح استحکام بالایی می باشند.

قیمت انواع پارکت

قیمت انواع پارکت را می توانید از فروشگاه های دریافت نمائید. امروزه با قیمت ارزان می توانید از مزایای پارکت برای کفپوش ساختمان مسکونی، اداری و تجاری خود بهره مند شوید. با استفاده از این نوع کفپوش ها می توانید زیبایی دکوراسیون داخلی را چندین برابر نمایند. به همین منظور عموم مردم ترجیح می دهند که برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی، از مزایای این نوع کفپوش استفاده نمایند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مفتخر است که اعلام دارد، با راه اندازی وب سایت رسمی دکور آفیس، بستر فروش آنلاین انواع پارکت ارزان فراهم نموده است که همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()