کاغذ دیواری از معروف ترین محصولات دیوارپوش است که در سراسر دنیا بر روی دیوار نصب می شوند و زیبایی خاصی به طراحی دکوراسیون ساختمان می بخشند. در واقع ایدۀ طراحی و چاپ کاغذ دیواری از چین باستان نشأت گرفته شده است که 200 سال پیش از تاریخ میلادی، چینی ها تصمیم به چسباندن کاغذهای برنج بر روی دیوار نمودند و به نوعی طرحی خلاقانه را در دکوراسیون داخلی ساختمان بوجود آوردند و با گذشت زمان و انتقال راز چینی ها به اروپایی ها، منجربه پیدایش صنعت چاپ کاغذ دیواری به همراه نقوش و بافت ساده شد. در نتیجۀ آن، امروزه شاهد تغییرات چشمگیر در ساخت و طراحی این محصول دیوارپوش می باشیم که جلوه ای جذاب و فوق العاده به دیوارهای ساختمان می بخشد. برای خرید انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

در واقع در دوران رونسانس، چاپ کاغذ دیواری با کمک کلیشه های چوبی صورت می گرفت و تنها خانواده های اشراف و ثروتمند توان مالی خرید چنین محصولات دیوارپوش لاکچری و زیبا را داشتند و افراد طبقه نیمه مرفه نمی توانستند از مزایای این محصولات استفاده نمایند. لیکن با گذشت زمان صنعت چاپ و دستگاه های چاپ با فناوری پیشرفت کردند و به نوعی هزینۀ چاپ محصولات کاغذ دیواری کاهش پیدا کرد. در نتیجه این مسئله موجب گسترش انواع کاغذ دیواری در سراسر جهان شد که اکثر افراد این توان را پیدا کردند، تا بتوانند کاغذ دیواری مورد دلخواه خود را خریداری نمایند. در واقع با نصب کاغذ دیواری که یکی از بهترین گزینه های تزئین دیوار می باشد، می توان دکوراسیون داخلی محیطی که در آن زندگی می کنید را متحول سازید و زیبایی خاصی به آن ببخشید.

خرید کاغذ دیواری لاکچری

خرید کاغذ دیواری لاکچری را اکثر افراد می پسندند چون دارای جلوۀ بصری جذاب و فوق العاده زیبا هستند. همواره با خرید اجناس لوکس و مدرن، می توان تغییرات چشمگیری را در دیزاین دکوراسیون بوجود آورد که باعث اعتبار بخشیدن به نمای دکوراسیون شود. به همین منظور تأکید می شود که با ایده پردازی و خلاقیت، بتوانید پیرامون خود را تغییر دهید و فضای یکنواخت و کسالت آور را از بین ببرید. در واقع با خرید انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک، می توانید این موقعیت را برای خود بوجود آورید و در نتیجۀ آن روحیات افراد را سرزنده و آرام نمائید.

در اصل محیط پیرامون و دکوراسیون ساختمان، تأثیر مستقیم بر روی روحیات و انرژی افراد دارد. بنابراین همواره توصیه می شود که برای داشتن آرامش در زندگی، بهتر از پیرامون خود را تغییر دهید که تأثیر مثبت بر روی شما داشته باشد. بنابراین با نصب کاغذ دیواری طرح برجسته، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و غیره بر روی دیوار ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری فضایی فرح بخشی را برای خود و اطرافیان بوجود آورید. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

پخش انواع کاغذ دیواری در تهران و شهرستان

پخش انواع کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها، باعث کاهش قیمت خرید کاغذ دیواری و افزایش تنوع تصاویر این محصول در سراسر کشور شده است. با گسترش این محصول در میان تمام اقشار جامعه، به نوعی تنوع چشمگیر تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان ها را شاهد می باشیم. در ضمن از ویژگی های محصولات کاغذ دیواری، می توان بیان کرد که قابل شستشو، مستحکم و مقاوم در برابر اشعۀ یو وی خورشید می باشند. به همین منظور افراد زیادی علاقه مند به خرید کاغذ دیواری در طرح های متنوع می باشند تا بتوانند تغییراتی را در دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق خواب، اتاق کودک و سایر محیط ها بوجود آورند. کاغذ دیواری pvc، کاغذ دیواری روکش پارچه ای، کاغذ دیواری روکش لمینت، کاغذ دیواری وینیل فابریک بک و کاغذ دیواری نانو از جمله انواع کاغذ دیواری موجود در بازار می باشند که می توانید بر اساس سلیقۀ شخصی خریداری نمائید. فروشگاه اینترنتی دکور آفیس در خدمت شماست.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()