پارکت لمینت از جمله کفپوش هایی با کیفیت و محبوب در سراسر جهان می باشد. کاربرد کفپوش پارکت بسیار گسترده می باشد چون دارای مزایای متعددی می باشند. طرفداران این نوع کفپوش نسبت به سایر کفپوش های سنگ، سرامیک و موزاییک افزایش یافته است. در حال حاضر خرید و فروش پارکت لمینت لوکس و مدرن را می توانید مشاهده نمائید که در جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری انتخاب می شوند. انتخاب و خرید کفپوش پارکت لمینت نقش بسزایی در زیبایی نمای دکوراسیون دارد، به همین جهت است که به عنوان اولین ایده در نظر طراحان و معماران ساختمان می آید تا تحول چشمگیری را خلق نمایند.

ویژگی پارکت های لمینت 

ویژگی پارکت های لمینت شامل طراحی نقوش زیبا، رنگبندی متنوع، قیمت ارزان، نصب ساده، عدم نقوذپذیری آب، استحکام بالا، ثبات رنگ در برابر تابش اشعۀ یو وی و ... می باشند. به همین منظور است که شاهد فروش روزافزون انواع پارکت لمینت می باشیم. همانطور که گفته شد، نحوۀ نصب راحت این نوع کفپوش به وسیلۀ چند کلیک آغشته به پارافین، چندین برابر محبوبیت پیدا کرده است و می توانید شاهد نصب پارکت لمینت ضد آب بر روی سطوح استخر، سالن های ورزشی، رستوران، هتل، کافی شاپ، مهدکودک، آفیس های اداری و همچنین ساختمان های مسکونی بود.

در نتیجه عموم مردم می توانند متناسب با نیاز مجموعۀ اداری و مسکونی که تمایل به تزئین و طراحی دکوراسیون آن را دارند، می توانند از لوکس ترین پارکت لمینت استفاده نمایند. بدین ترتیب نمای فوق العاده ای را خلق نمایند. توجه به مسئلۀ دکوراسیون در تمام اقشار جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون به طور مستقیم بر روی روحیات و خلق و خوی افراد تأثیر می گذارد.

با گذشت زمان ممکن است لوازم دکوراسیون منزل دچار فرسودگی گردد و یا حالت یکنواخت و سادگی را شامل شود، به همین دلیل ترجیح می دهند که از جدیدترین تجهیزات دکوراتیو مدرن استفاده نمایند.

خرید انواع پارکت لمینت

خرید انواع پارکت لمینت را متناسب با سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن می توانید مشاهده نمائید. با توجه به ترکیب رنگ بندی های تجهیزات دکوراسیون منزل یا اداری می توانید از جدیدترین سبک های طراحی پارکت لمینت استفاده نمائید و به رنگ و روی نمای دکوراسیون تحولی شگفت انگیز و جذاب ایجاد نمائید. در حال حاضر انواع کفپوش پارکت لمینت را با ضخامت های متفاوتی چون 8، 10، 12 میلی متر و غیره می توان مشاهده نمود، که البته امکان خرید سفارشی پارکت با ضخامت مورد دلخواه نیز فراهم می باشد.

پخش پارکت لمینت در تهران

پخش پارکت لمینت در تهران گسترش یافته است و افراد زیادی علاقه مند به نصب این نوع کفپوش مقاوم و با دوام شده اند. خرید پارکت لمینت لاکچری نقش بسزایی در زیبایی نمای دکوراسیون داخلی دارد. چرا که تأثیر مستقیم بر نما و همچنین طول عمر کفپوش خواهد داشت که در نتیجۀ آن ارزش ملک بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین نظر و دیدگاه بینندگان را تحت تأثیر خود قرار می دهد. همواره در نظر داشته باشید که خرید اجناس با کیفیت گران قیمت، ارزش بیشتری نسبت به خریدهای متوالی قیمت ارزان دارد. برای خرید پارکت لمینت چینی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت وابسته به نوع جنس، برند و طرح پارکت متفاوت می باشد. زمان خرید بهترین کفپوش، بهتر است کیفیت، دوام و زیبایی پارکت را در نظر داشته باشید، تا اینکه قصد خرید پارکت لمینت ارزان را داشته باشید. به مراتب خرید با کیفیت ترین پارکت لمینت، ارزش بیشتری نسبت به پارکت لمینت قیمت ارزان دارد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های پخش پارکت لمینت در تهران و شهرستان ها می باشد و امکان خرید انواع پارکت لمینت سفارشی را به صورت اینترنتی و یا حضوری برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()