پارکت نوعی کفپوش مقاوم و منعطف می باشد که مورد استقبال خیلی از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. نصب کفپوش پارکت به عنوان اولین گزینه برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری محسوب می شود و به همین دلیل است که افراد زیادی خواستارخرید پارکت می باشند. در بازار انواع پارکت با کیفیت های متفاوت از یکدیگر عرضه می شوند که در دو دستۀ اصلی پارکت های چوبی و پارکت های لمینت دسته بندی می شوند. هر کدام از این دسته بندی های کفپوش پارکت دارای یکسری ویزگی های اختصاصی می باشند که وجه تمایز بین آنها را نشان می دهد.

در ابتدا انواع پارکت چوبی که به طور طبیعی از چوب درختان ساخته می شدند، مورد استفاده قرار گرفته شد ولی به مرور زمان به دلیل استحکام پایینی که این نوع پارکت ها نسبت به رطوبت داشتند، انواع پارکت لمینت را به بازار عرضه نمودند که از چوب مصنوعی ساخته می شوند.

مزایای پارکت با دوام

مقاومت بالای پارکت نسبت به آب، شرایط محیطی و همچنین میزان سایش نسبت به میزان ترددهای عبور و مرور عواملی می باشند که به عنوان مزایای پارکت با دوام در نظر گرفته می شوند. همیشه با خرید کفپوش با کیفیت می توانید علاوه بر بهبود وضعیت دکوراسیون داخلی، طول عمر کفپوش را نیز افزایش دهید. توجه به کیفیت کفپوش از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون مدت زمان زیادی را افراد بر روی کفپوش ها قدم می گذارند و این مسئله موجب می شود تا افراد به نوعی خستگی روزمره خود را کاهش دهند. به عبارتی با خرید کفپوش مناسب برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و همچنین اتاق کودک، می توانید بستر مناسبی را برای ساکنین فراهم سازید و حس آرامش بخشی را برای آنان به ارمغان آورید، ضمن آنکه نسبت به صدا و همچنین حرارت های برودتی نیز عایق باشد. با انتخاب و خرید بهترین پارکت می توانید به این اهداف دست پیدا کنید.

خرید انواع پارکت

به همین منظور است که انواع پارکت لمینت آرتا برند ساخت ایران، علاقه مندان زیادی پیدا کرده است چون از نظر کیفیت همانند مشابهات خارجی می باشد، ضمن آنکه بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشند. با خرید پارکت لمینت ضد آب، می توانید این اطمینان را پیدا کنید که کفپوش پارکت در مواجه طولانی مدت با رطوبت، تغییر فرم نمی دهد. لازم به ذکر است که این نوع پارکت های با کیفیت و با دوام، نسبت به میزان ترددهای بر روی سطوح کفپوش، به  کلاس مجزا دسته بندی شده اند که انتخاب آنها راحت تر از گذشته نموده است.

به عنوان مثال برای مکان های پر تردد می توانید از انواع پارکت لمینت کلاس 4 و 5 استفاده نمائید که دارای استحکام بالایی می باشند و نسبت به رفت و آمدهای زیاد، بسیار مقاوم می باشند. همچنین برای مکان های کم تردد نیز می توانید انواع پارکت کلاس 1 و 2 را نصب نمائید. در این صورت شما می توانید خرید پارکت ارزان را داشته باشید.

قیمت انواع پارکت

قیمت انواع پارکت به کیفیت جنس و دوام وابسته می باشد. با توجه به افزایش تنوع طرح های این نوع کفپوش، ضمن آنکه در ایران نیز تولید می شوند. امکان خرید انواع پارکت با قیمت ارزان و کیفیت عالی برای مشتریان فراهم می باشد. بنابراین متناسب با تمام سلایق و ایده های طراحان دکوراسیون، موقعیت خرید پارکت مستحکم با طراحی کلاسیک و مدرن فراهم می باشد. بنابراین پیش از خرید انواع کفپوش ، می توانید از تجربیات افراد متخصص در انتخاب مناسب ترین پارکت استفاده نمائید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری، از جمله فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش انواع پارکت لمینت ساخت ایران در تهران فعالیت دارد و زمینۀ خرید و سفارش اینترنتی را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8
تلفن های تماس: 02133126516
کد پستی:1181666981
info@mydecori.com
ساعات کاری:
شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18
جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()