کفپوش ها یکی از مهم ترین بخش های ساختمان ها هستند. از کفپوش برای پوشاندن کف استفاده شده و این کفپوش ها شامل انواع مختلفی هستند. موکت یکی از کفپوش های بسیار پرطرفدار بوده که در انواع مختلفی وجود دارد. برند های مختلفی را از این کفپوش داریم که هر یک دارای کیفیت ها و قیمت های مختلفی می باشند. بنابراین اگر تصمیم به خرید این کفپوش دارید باید انواع آن را بشناسید تا انتخاب درستی داشته باشید. موکت ها از زمان های گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته و با گذشت سال ها امروزه شاهد انواع جدید تر و مدرن آن می باشیم. از دیگر مزایای موکت عایق بودن آن است بدین ترتیب از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. استفاده از این کفپوش می تواند باعث شود که شما دارای یک کفپوش گرم و نرم باشید. برای خرید موکت ها ابتدا به کیفیت آن دقت نمایید و در نهایت طرح و مدل آن را در نظر بگیرید تا بعد از خرید خود پشیمان نشوید. برای اطلاع از  قیمت فروش موکت به سایت مراجعه نمایید.

کیفیت موکت

اولین چیزی که در خرید موکت باید به آن توجه شود ، کیفیت موکت می باشد. این کفپوش اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد، دچار تغییر رنگ نشده و در طولانی مدت دچار تغییر نمی شود. برند های خوبی از این کفپوش در داخل کشورمان تولید می شود که می توانید برای خرید در نظر بگیرید. البته در این میان موکت های بی کیفیتی در بازار وجود داشته که باید به آن دقت نمایید. این کفپوش ها با الیاف های مختلفی تولید می شوند که شامل الیاف های طبیعی و مصنوعی می شود. این کفپوش با الیاف طبیعی دارای قیمت های بالاتری در مقایسه با با الیاف مصنوعی هستند. از الیاف این کفپوش می توان نایلون یا پلی آمید، پلی پروپیلن یا الفین، پشم را نام برد.

انواع موکت ها

این کفپوش را در انواع مختلف می توان خریداری کرد. در انتخاب موکت باید به دکوراسیون منزل بسیار توجه نمایید. این وسیله باید طوری باشد که محیط را جذاب کند. اگر شما موکت باکیفیتی را حتی با قیمت بالا اما نامتناسب با محیط انتخاب کنید ، در دکوراسیون تاثیر منفی می گذارد. بنابراین برای خرید موکت باید بسیار دقت نمایید. انواعی که دارای رنگ روشن هستند ، باعث می شوند که محیط بزرگتر دیده شود. بنابراین برای محیط های کوچک این موکت ها مناسب هستند. همچنین انواعی که رنگ های پیچیده ای دارند می تواند بر روی کوچک تر نشان دادن محیط تاثیرگذار باشند.

این کفپوش را می توان در محیط خانه و یا محل کار و آموزش به کار برد. یکی از مزیت های این کفپوش مناسب بودنش با هر نوع دکوراسیون است. در انتخاب موکت باید توجه نمایید که اگر دارای فرزند کوچکی هستید، نوع باکیفیتی را حتما انتخاب کنید و توجه داشته باشید که رنگ های روشن آن را خریداری ننمایید، همچنین برای خانه های پرجمعیت از انواع پرز بلند این وسیله استفاده نکنید زیرا تمیز کردن این موکت ها بسیار سخت است. برای خرید اینترنتی موکت پارس به سایت مراجعه نمایید.

رنگ مناسب یکی دیگر از مواردی است که باید ببه آن توجه کنید. انتخاب رنگی هماهنگ می تواند زیبایی دکوراسیون خانه ی شما را چند برابر کند.

برای خرید موکت باید به یکی از مراکز ارائه دهنده ی محصولات دکوراسیون منزل مراجعه نمایید. این مراکز انواع این کفپوش را به شما ارائه می دهند اما معتبر بودن مرکز بسیار مهم است. برای خرید می توانید به فروشگاه اینترنتی مای دکوری مراجعه نمایید این مرکز یکی از مراکز فروش انواع لوازم مورد نیاز دکوراسیون منزل می باشد. در این مجموعه انواع محصولات با قیمت بسیار ارزان به شما عرضه خواهد شد. برای خرید از طریق لینک به سایت مراجعه نمایید و محصولات را مشاهده کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 878
نمایش همه
علاقه مندی ها ()