به هنر کنار هم قرار دادن اشیاء و استفاده از رنگ بندی و ترکیب های مشخص برای آن ها به منظور بهینه سازی فضا و جلوه بخشیدن به آن دکوراسیون داخلی می گویند، این هنر را می توان مکمل معماری و باز سازی ساختمان ها دانست، که در سالهای اخیر و با رشد معماری و ساختمان سازی به مفهومی بسیار موثر در جذابیت بخشیدن به محیط تبدیل شده است، به گونه ای که معمولا افراد قبل از اینکه وارد محیط کاری یا زندگی جدید خود شوند، از یک طراح یا دکوراتور استفاده می کنند، تا زیبایی محیط کار و زندگی خود را دو چندان نمایند.  دکوراتور ها معمولا با خیاطان،مجسمه سازها، سازندگان مبلمان و وسایل دکوری و زینتی ارتباط بسیار نزدیکی دارند، و با کمک آن ها در زمینه محقق کردن اهداف خود تلاش می کنند، تا نزدیک ترین الگوی انواع دکوراسیون داخلی را متناسب با بودجه مشتریان خود را طراحی و اجرا نمایند.

 می توان گفت برخی از طرح ها و سبک های دکوراسیون داخلی جنبه ی عمومی دارند و برخی دیگر به فرهنگ و جغرافیای جوامع مختلف وابسته هستند، برای مثال می توان به سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک، اسلامی، انگلیسی، مدیترانه ای، ساحلی، یونانی و غیره اشاره کرد، که همچنان مخاطبان خود را در سراسر دنیا حفظ کرده اند، و قیمت اجرای دکوراسیون داخلی هم با توجه به این گونه موارد، و همین طور مساحت و متریال مصرفی در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد، و معمولا به صورت جزء به جزء قیمت گذاری و فاکتور می شوند. با توجه به اهمیت این مبحث و توجهی که به آن می شود،  شرکت های بسیار زیادی در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز کرده اند، و در یک بازار رقابتی در صدد جلب توجه مشتریان خود می باشند.

شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا با سالها کار و سابقه ی درخشان در ارائه بهترین طرح ها و الگوهای مورد نظر مشتریان  با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت،توانسته در کنار برترین شرکت های طراحی داخلی قرار بگیرد.

دکوراسیون داخلی را می توان ترکیبی از هنر و دانش افراد متخصص و حرفه ای دانست، که اهمیت آن  در سالهای اخیر و همگام با پیشرفت صنعت معماری و ساخت و ساز برای برجسته تر نمودن زیبایی فضای داخلی ساختمان ها دوچندان شده است، بطوریکه می توان این صنعت را مکمل طراحی داخلی ساختمان دانست، که اکنون طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده است. رنگ شناسی، استفاده از اشیاء و قاب های متنوع و متناسب با هدف طراحی، مبلمان مناسب و در نظر گرفتن ابعاد و مساحت محیط از سری نکات کلیدی هستند، که در ابتدا توسط دکوراتورها ارزیابی می شوند، و  سپس در طی جلساتی که با مشتریان خود برگزار می کنند، در صدد پیاده سازی بهترین طرح ها و الگو ها می باشند، تا ضمن کاربردی تر کردن محیط بتوانند فضای ساختمان را نیز بهینه تر نمایش دهند.

دکوراسیون داخلی را می توان در شمار تبلیغات غیر مستقیم شرکت های اقتصادی و خدماتی تلقی کرد، برای مثال در فروشگاه ها و مغازه ها معمولا برای چیدمان از رنگ های بسیار جذاب و گرم استفاده می شود، تا در نگاه اول توجه مشتریان را به خود جلب نماید، و راه ورودی را به آن ها نمایش دهند.  از مهمترین اجزائی که در طراحی و دکوراسیون داخلی بیشترین اهمیت را دارا هستند، می توان به مبلمان، رنگ بندی، نورپردازی محیط، پارتیشن بندی، گل های آپارتمانی، شومینه و کتابخانه اشاره کرد، که بیشترین تاثیر را زیبا سازی محیط به عهده دارند. متقاضیان استفاده از انواع خدمات اجرای دکوراسیون داخلی باید در ابتدا بودجه خود را مشخص نمایند و در گام های بعدی هدف خود را از طراحی و ایده هایی که برای آن دارند را مطرح نمایند، تا در میان صدها سبک و الگوی متنوع دچار سردرگمی و تشویش نشوند.

شرکت معتبر معماری و طراحی هیرادانا متشکل از یک مجموعه بسیار قدرتمند از افراد مجرب و متخصص در صنعت ساخت و طراحی می باشد، که همواره با ارائه جدید ترین و بهترین ایده های دکوراسیون داخلی با ارزان ترین قیمت به انتخاب اول مشتریان تبدیل شده است.

 

 تماس با ما

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()