امروزه با رشد اقتصادی و افزایش تاسیس انواع شرکت معماری و دکوراسیون توجه ویژه ای به این هنر در صنعت معماری می شود، بطوریکه برای افزایش بهره وری، استحکام سازه، زیبایی و برآورده شدن اهداف مشتریان از طراحان داخلی متخصص در این امور استفاده می شود. یک طراح داخلی در بخش بازسازی ساختمان قدمت پروژه، حذف برخی ستون ها و دیوارهای غیر ضروری، جانمایی صحیح تمامی اجزاء و ملحقات ساختمان مورد بازبینی قرار می گیرند، و در بخش بعدی جنبه های زیبا شناسی و ترکیب رنگ ها و اجزاء مختلف ساختمان پرداخته می شود، که البته قیمت اجرای  شرکت معتبر معماری و دکوراسیون بر حسب استفاده از انواع آپشن های مختلف متفاوت می باشد، و می توان گفت بیشترین اختلاف قیمت مربوط به متریال تزئینی و مصالح مصرفی ساختمان برمی گردد.

برنامه ریزی برای فضا از اصلی ترین ارکان طراحی داخلی ساختمان می باشد، که در آن به منظور استفاده حداکثری از محیط و بزرگتر جلوه دادن آن از جانمایی صحیح اجزاء ساختمان مانند پنجره ها، راه پله، آشپزخانه، سالن و غیره استفاده می شود و پس از آن انواع شرکت معماری و دکوراسیون معتبر با انتخاب صحیح کابینت و کمد دیواری فضای فشرده و ذخیره شده بیشتری را در اختیار مشتریان می گذارند، سپس با استفاده از قوانین رنگ شناسی، ترکیب رنگ و همبندی اشیاء به تزئین دکوراسیون فضا مطابق با سبک های طراحی و  ایده و نظرات مشتریان می پردازند. قیمت خدمات اجرایی شرکت معماری و دکوراسیون  برحسب موارد ذکر شده، کیفیت و مقدار مصالح مصرفی،نوع پروژه و اهداف آن تعیین می شود و به اطلاع مشتریان می رسد.برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی به سایت مراجعه نمایید.

گروه معماری و طراحی داخلی هیرادانا را می توان از قدیمی ترین فعالان صنعت ساختمان سازی به حساب آورد که دارای تعداد بیشماری پروژ های مختلف و موفق طراحی در این زمینه می باشد. این شرکت معماری و دکوراسیون با ارائه و انتشار لیست تمامی مراکزی که خدمات خود را در آن ها به اجرا گذاشته است توجه ویژه مخاطبین را به سمت خود معطوف کرده است.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()