نظارت بر پروژه های ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی، بازسازی، تغییرات ساختاری و زیر بنایی از جمله وظایف شرکت معماری و دکوراسیون می باشد، این شرکت ها با استفاده از یک تیم مهندسی و طراحی بسیار قوی که متشکل از افرادی متعهد و حرفه ای می باشند، در تلاش هستند تا برترین پروژه های ساخت و ساز را به بهره برداری برسانند، و رتبه علمی خود را ارتقاء دهند. تمامی خدمات تخصصی و تغییرات ساختاری از جمله برنامه ریزی برای فضا، جانمایی سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه،پنجره ها و همین طور تعمیرات تزئینی از قبیل اجرای کمد دیواری و کابینت، نقاشی، گچ کاری و کاغذ دیواری و غیره از جمله خدماتی است که انواع بهترین شرکت معماری و دکوراسیون به مخاطبان خود عرضه می کنند، تا با جلب رضایت و اعتماد آن ها بتوانند در شمار برترین رتبه های شرکت های طراحی قرار بگیرند. قیمت انواع خدمات شرکت معماری و دکوراسیون مانند دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات مختلف معمولا براساس کار انجام شده و متریال مصرفی محاسبه و تعیین می شود.

شرکت معماری و دکوراسیون معمولا در مراحل مختلف طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی را انجام می دهد، طراحی سازه ای و طراحی تزئینی از جمله مراحل طراحی و معماری داخلی سازه می باشد، و قیمت اجرای دکوراسیون و طراحی هم به نحوه ی اجرای این مراحل باز ذمی گردد. از مهمترین خدمات شرکت معماری و دکوراسیون تمرکز بر روی نوع و قدمت سازه و همین طوربررسی سبک ها و ایده های مختلف برای خلق یک اثر جدید و  منحصر به فرد می باشد.برای انجام بازسازی ساختمان به سایت مراجعه نمایید.

گروه طراحی و معماری هیرادانا با استفاده از متخصص ترین نیروهای طراحی و دکوراسون و ارائه منحصر به فرد ترین متدهای طراحی داخلی ساختمان با قیمت مناسب و کیفیت ایده آل در شمار بهترین کارگزاران این صنعت قرار دارد. این شرکت معماری و دکوراسیون تمامی پروژه های پیشنهادی به مشتریان را با مناسب ترین قیمت، بالاترین کیفیت، براساس بودجه تعیین شده و در موعد معین به دست خریداران می رساند.

 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()