طراحی خارجی ساختمان و یا طراحی نما را می توان از مهمترین بخش های معماری به حساب آورد، زیرا این معقوله در رابطه با شناسنامه و هویت ساختمان می باشد، و اولین موردی است، که مخاطبان با آن ارتباط برقرار می کنند. از مهمترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی و طراحی نما ساختمان می توان به رنگ های به کار رفته، نوع درب های باز شونده، سازه های افقی و عمودی، نور پردازی، و سنگ های تزئینی به کار رفته در آن ها اشاره کرد. مهندسین و پیمانکاران ساختمانی همواره در تلاش هستند تا پروژ های خود را از تمامی ابعاد زیبایی شناسی از قبیل نوع و کیفیت متریال مصرفی، طراحی داخلی ساختمان ، دکواراسیون و چیدمان و در نهایت طراحی خارجی آن به بهترین روش ممکن ارائه دهند و رتبه و اعتبار خود را در طراحی نما ساختمان بهبود ببخشند. استفاده از لوگوهای تصویر و حروف، تابلو های پلکسی، سنگ های تزئینی، نماهای رومی و انتزاعی از جمله روش هایی هستند که در عصر حاضر مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیاری دارند.  قیمت اجرای طراحی نما در سازه ها و بناهای مختلف بر حسب نوع، متریال مصرفی و مساحت سازه متغیر می باشد.

در طراحی نما ساختمان باید به تمامی المان های طراحی نظیر برآمدگی ها، بازشوهای نما، درب های ورودی، بام بنا، محوطه سازی و غیره از ریزه کاری هایی می باشند که در صورت هماهنگی آن ها با یکدیگر جلوه و نمای ساختمان دو چندان می شود. شرکت های معماری بسیاری با هدف طراحی نما در حال فعالیت می باشند، که سبب پدید آمدن یک بازار رقابتی در این صنعت شده است، و بهترین راه انتخاب برترین شرکت طراحی نما با مناسب ترین قیمت مشاهده نمونه کارها و سوابق این شرکت ها می باشد. برای اطلاع از خدمات اجرای طراحی نمای کلاسیک  به سایت مراجعه کنید. 

شرکت معماری و طراحی هیرادانا از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی نما در تهران می باشد، که بر اساس جدید ترین روش ها و متد های طراحی روز دنیا نمای خارجی بزرگترین مجتمع های تجاری ، اداری و مسکونی را با ارزان ترین قیمت و در زمان تعیین شده به اجرا می رساند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()