موکت با توجه به نوع کاربرد، همانند فرش به کار برده می شود. معنای لغوی موکت که از کلمۀ فرانسوی گرفته شده است، به عنوان نوعی فرش پرزدار معرفی می شود. برای محیط مسکونی، محیط اداری و تجاری، متناسب با موقعیت و کاربرد مجموعه، می توانید از مزایای موکت ها برخوردار شوید. لازم به ذکر است که به دلیل پوشش کاملی که با استفاده از خرید موکت می توان برای پوشش کف خانه ایجاد نمود، تناسب رنگ بندی میان لوازم دکوراسیون داخلی را بهتر از گذشته می توانید بهبود ببخشید.

خرید موکت با کیفیت

خرید و فروش موکت باکیفیت ، می تواند شما را از برودت حرارتی و صدا ایمن نگه دارد، به نوعی به عنوان عایق عمل می کند. پلی آمید، پلی استر و پلی پروپیلن از متریال اولیۀ تولید موکت است که به طور مستقیم بر روی کیفیت موکت تأثیر می گذارد. استفاده از الیاف طبیعی، موجب نرمی هرچه بیشتر این محصولات می شود. بنابراین می توانید با توجه به سبک دکوراسیون محیط، مناسب ترین ترکیب رنگی موکت را خریداری نمائید که به زیبایی محیط داخلی نیز بیفزاید.

موکت های پلی پروپیلن نمونه ای از انواع موکت های قیمت ارزان است که در عین ناباورآنه لکه، رطوبت و الکتریسیته ساکن دارای مقاومت بالایی می باشد که این مسئله موجب افزایش فروش این نوع محصول شده است. با توجه به استقبال فراوان خانواده های ایرانی، انواع موکت پالاز موکت و موکت ظریف مصور و دیگر برندهای ایرانی تولید شده اند که از نظر کیفیت و رنگ بندی بسیار زیبا و شکیل می باشند. اگر به بازار مراجعه کرده باشید، انواع موکت لاکچری و مدرن را مشاهده خواهید نمود که محصول کشور ایران می باشند.برای اطلاع از قیمت موکت پالاز به سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری، به عنوان عرضه کنندۀ انواع محصولات موکت ساخت ایران از جمله موکت های ظریف مصور و پالاز موکت پرز بلند و کوتاه، در ترکیب رنگی های متنوع فعالیت دارد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()