پارکت به عنوان یکی از محصولات دکوراتیو پوشش کف، از بهترین گزینه ها محسوب می شود. خرید و فروش پارکت، به دلیل مزایای فوق العاده ای که دارد، از محبوب ترین کفپوش ها محسوب می شود. تنوع محصولات پوشانندۀ کف بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل باید در انتخاب آنها توجه لازم را داشته باشید. با توجه به ماهیت پارکت، پوشش دهی بالا، قیمت مناسب، کفیت عالی، مقاومت بالا در برابر خط و خش، ساییدگی، عدم نفوذ رطوبت و رنگبندی کامل موجب شده است که کاربرد گسترده ای پیدا کند.برای خرید اینترنتی پارکت به سایت مراجعه نمایید.

خرید و فروش پارکت سفارشی

خرید و فروش پارکت سفارشی نیز در کنار انواع پارکت های آماده فراهم می باشد. برخی از افراد تمایل دارند، برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان، متناسب با سبک دکوراسیون آن محیط مشخص، سفارش پارکت اختصاصی، با ابعاد و ترکیب رنگی خاص خود را خریداری نمایند. بنابراین از طریق فروشگاه های اینترنتی فروش انواع پارکت، درخواست خود را ثبت نمائید و سفارش دهید.

خوشبختانه به دلیل تکمیل بودن طرح و رنگ بندی این نوع محصول، امکان استفاده در دکوراسیون های مختلف نیز محیا می باشد. امروزه می توانید انواع پارکت لاکچری، پارکت مدرن، پارکت های کلاسیک و پارکت های قیمت ارزان ضد آب را در ضخامت های متفاوت خریداری نمائید.

انتخاب پارکت به دلیل سطح صاف و نرم، جلاء و رخشندگی، ضد آب بودن و طرح های متنوع زیبا صورت می گیرد. بنابراین به راحتی می توانند نمای دکوراسیون خود را خوش نما سازند. ضمن آنکه سکونت در آن محیط را بیش از پیش راحت تر می نماید.برای خرید و فروش پارکت وان فلوور از طریق لینک اقدام نمایید. 

با خرید پارکت لمینت مدرن و مجلل، با قیمت ارزان می توانید به تمام این اهداف دست پیدا کنید، تنها نیاز به مشورت با افراد خبره دارید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری، با استفاده از نیروی فروش مجرب و توانا، قادر به ارائه خدمات فروش بهترین پارکت به مشتریان گرامی می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()