پارکت لمینت از مهمترین تجهیزات دکوراتیو است که مطابق با قواعد طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ساخته شده اند. با توجه به این مسئله که انتخاب کفپوش در نمای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری، مجموعه های ورزشی و غیره تأثیرگذار می باشد. چرا که کیفیت لوازم دکوراتیو در زیبایی و همچنین سلامت روانی و جسمی افراد مؤثر می باشد. به همین منظور فروش پارکت لمینت را در چنین فروشگاه هایی شاهد هستیم. برای اطلاع از قیمت انواع پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت از فروشگاه دکوراسیون داخلی ، به عنوان یک نیاز محسوب می شود چون نمای دکوراسیون را به طرز ناباورآنه ای جذاب و شکیل می نماید. خوشبختانه چندین سال است که در کشور ایران نیز انواع پارکت لمینت قیمت ارزان و با کیفیت عرضه و تولید می شود. بنابراین انتخاب برای خریداران راحت تر از گذشته شده است. اگر قصد خرید پارکت دارید و هیچ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات کیفی پارکت های لمینت ندارید، می توانید با واحد فروش تماس بگیرید و پس از بررسی کامل شرایط و توان مالی در نظر گرفته شده، می توانید انتخاب درستی از پارکت لمینت کلاسیک و یا مدرن داشته باشید.

از مهمترین مشخصات فنی پارکت های ضد آب، می توان استحکام بالا، مقاوم در برابر ضربه و خط و خش، مقاوم در برابر نوسانات دما، مقاومت در برابر سایش و میزان فشارهای وارده نام برد. با این تفاسیر می توانید انتخاب مناسبی برای پوشش کف آپارتمان، ویلا و غیره داشته باشید. همانطور که می دانید پارکت های لمینت از لایه های فشرده شدۀ چوبی اچ دی اف تشکیل شده است که با استفاده از روکش های PVC احاطه شده است که در نتیجۀ آن موجب افزایش مقاومت پارکت می شود. در نتیجه آب و رطوبت به داخل لایه های پارکت نفوذ نخواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی رونیا، در راهکارهای جدید برای فروش محصولات دکوراسیون داخلی، موقعیت مناسبی را برای خرید آنلاین انواع پارکت لمینت فراهم نموده است.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()