خدمات بازسازی ساختمان در پروژه های مسکونی و اداری و تجاری بسیار متفاوت است، برای مثال هنگام بازسازی یک شرکت خصوصی یا دولتی تمامی کار ها به عهده شرکت و گروه معماری و دکوراسیون داخلی می باشد، و تنها سوالاتی در رابطه با نیاز های شرکت و پرسنل و همین طور ویژگی های کلی طرح پرسیده می شود، اما در بازسازی منازل مسکونی معمولا صفر تا صد پروژه با سلیقه و نظرات مشتریان پیش می رود، تا فضای طراحی شده با ایده آل های آن ها یکسان باشد، که البته پیشنهاد هایی هم برای جلوه های بهتر فضا به این افراد ارائه می شود تا در تصمیم گیری های خود موفق تر عمل نمایند. سبک های معماری نیز در بازسازی ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی دارند و در طراحی ها و پلان های ارائه شده توسط معماران از آن ها ایده برداری می شود تا بتوان یه خروجی بی عیب و نقص را ارائه داد. قیمت بازسازی ساختمان در پروژه های مختلف متفاوت می باشد،و براساس سبک و سیاق طراحی و متریال مصرفی سنجیده می شود، که البته مشتریان می توانند در ابتدای پروژه بودجه خود را مشخص نمایند تا پلان های طراحی بر این اساس پیشنهاد شود.

نورپردازی ساختمان، تزئینات داخلی مانند نوع دیوارپوش ها و کفپوش ها، هماهنگی آن ها با فضای داخلی ساختمان، تعویض سیستم تاسیسات و برق ساختمان، برداشتن دیوارهای و ستون های مزاحم و بهینه تر کردن فضا از مهمترین کارهایی است که در بازسازی ساختمان به آن ها پرداخته می شود. برای استفاده از خدمات بازسازی ساختمان با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت باید نمونه ها و سوابق شرکت های معتبر طراحی و بازسازی را مورد مقایسه قرار داد تا بتوان با گزینش صحیح بهترین آن ها را انتخاب نمود.

گروه معماری و طراحی هیرادانا از معتبرترین و مجرب ترین شرکت های بازسازی ساختمان های مسکونی و اداری است، که با ارائه بهترین ایده های بازسازی و طراحی داخلی ساختمان توانسته بالاترین رضایت مندی ررا از مخاطبان خود در یافت نماید و در شمار برگزیدگان این صنعت قرار بگیرد، برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز می توان به آدرس وب سایت آن مراجعه کرد.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 935
نمایش همه
علاقه مندی ها ()