بازسازی ساختمان از مهمترین و حساس ترین فعالیت های ساختمانی است که به منظور رفع ایرادات و عیوب ساختمان انجام می گیرد، و در برخی موارد هم هدف معماران و مشتریان بدست آوردن فضای بیشتر و تغییر ظاهر و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. شرکت های معماری و بازسازی معمولا با استفاده از طراحان داخلی سعی می کنند، علاوه بر بهینه سازی فضا، محیط را با استفاده از المان های مختلفی همچون پارکت لمینت، کاغذ دیواری، پوستر دیواری، هالوژن های سقفی و غیره جذاب تر و مدرن تر جلوه دهند. آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب ها، شومینه و کتابخانه از مهمترین اجزاءی هستند که در بازسازی ساختمان ها و تعمیر انواع ساختمان مورد بررسی قرار می گیرند و نسبت به تغییر آن ها به بهترین روش ممکن اقدام می شود، و هزینه های بازسازی ساختمان هم معمولا بر همین اساس تغییر می کند.

 به تمامی تغییرات سازه ای و ساختاری در تمامی ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و ویلا ها بازسازی ساختمان می گویند، و  روش بازسازی در هرکدام از این سازه ها بسته به هدف مشتری و نوع کاربری محیط متفاوت می باشد، برای مثال در بازسازی ساختمان های تجاری معمولا هدف جانمایی بهتر تجهیزات اداری، نور پردازی مناسب و ایجاد یک محیط کاری زیبا و حرفه ای می باشد، اما در بازسازی منازل و ساختمان های مسکونی هدف اصلی معماران اجرای خواسته های مشتریان و ایجاد یک محیط لوکس و دلنشین می باشد. قیمت اجرای بازسازی ساختمان در پروژه های مختلف طراحی و تعمیرات متفاوت می باشد، و معمولا بر حسب کار های انجام شده، مساحت و متریال مصرفی محاسبه می شود.

شرکت معتبر طراحی و مهندسی هیرادانا سالهاست که در زمینه اجرای بازسازی ساختمان با متد های جدید طراحی فعالیت می کند، و دارای رزومه و نمونه کارهای قویی و جذابی در زمینه انواع بازسازی ساختمان کلاسیک و مدرن می باشد. متقاضیان استفاده از این خدمات می توانند با مراجعه به آدرس سایت این مرکز نمونه کار های باز سازی ساختمان هیرادانا را مشاهده نمایند و در صورت تمایل سفارشات خود را به این تیم حرفه ای بسپارند.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()