کفپوش یکی از اساسی ترین وسیله ها در منزل و محیط های کاری می باشد. یکی از کفپوش هایی که بسیار مورد توجه افراد از سال های گذشته تا به الان بوده، موکت است. موکت کفپوشی نرم و گرم است که حس صمیمیت را برای افراد ایجاد می کند.

قیمت موکت

موکت ها در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که می تواند برحسب ضخامت ، نوع الیاف، ابعاد، برند و کیفیت باشد. مسلما موکت های باکیفیت که از الیاف طبیعی تهیه شده اند قیمت بالاتری نسبت به موکت های معمولی یا ضعیف تر دارند اما یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت برند می باشد، برخی از برند های معروف تولید موکت برای بافت موکت ها از طراحی ویژه ای استفاده می کنند و موکت ها را در طرح های متنوع تری و با کفیت بالایی تولید می کنند بنابراین این برند ها توانسته اند جایگاه بسیار خوبی را در بین رقبا پیدا کنند و درنتیجه به دلیل عوامل گفته شده انواع موکت را با قیمت بالایی به فروش برسانند.

موکت ها بر اساس سلیقه های مختلف تولید می شوند و می تون انواع طرح ها و نقش های موکت را با رنگ های مختلف تهیه نمود، بنابراین اگر شما سخت پسند هم باشید می توانید در فروشگاه های عرضه کننده ی انواع موکت ، مدل های خوبی را برای خود انتخاب کنید. برای خرید موکت می توانید به یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش موکت ها مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های مطرح در بخش فروش انواع موکت های باکیفیت با قیمت ارزان می باشد. شما می توانید به سایت این مجموعه فروش انواع کفپوش و دکوراسیون داخلی مراجعه کرده و محصولات را خریداری کنید و در صورت درخواست اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 888
نمایش همه
علاقه مندی ها ()