پارکت

کفپوش ها از مهم ترین بخش های دکوراسیون های داخلی منازل و محیط های کاری هستند. با استفاده از پارکت ها می توان زیبایی بسیاری ایجاد کرد زیرا طرح های متنوعی را می توانیم در بازار یافت کنیم. پارکت از چوب و یا چوب فشرده شده تولید می شود. پارکت ها به ددلیل فشردگی، عایقی بسیار خوب در مقابل ورود و خروج انرژی و صدا می باشد. پارکت ها با توجه به جنسی که دارند قیمت های مختلفی دارند مثلا پارکت های چوبی ز قیمت بالاتری برخوردار هستند و پارکت های طرح چوب که با چوب فشرده به دست می آیند قیمت کمتری دارند و معمولا از این نوع پارکت ها استفاده می شود.

انواع پارکت

پارکت در دو دسته ی پارکت معمولی و پارکت لمینت موجود است. پارکت های معمولی شامل قسمت چوبی و قسمت لایه ی رویی تشکیل شده است اما پارکت از نوع لمینت دارای لایه ای اضافه بر روی پارکت معمولی می باشد که این لایه به منظور شفافیت و زیباسازی و همچنین برای جلوگیری از وارد آمدن صدمه، به کار گرفته می شود بنابراین این لایه از از وارد آمدن ضربه به سطح پارکت جلوگیری می کند.

نصب پارکت با استفاده از چوب و ابزار کاری انجام می گیرد. تکه های پارکت با استفاده ا چسب بر روی زمین چسبانده می شود که برای این کار باید از قبل زیرسازی مورد نیاز انجام گیرد تا پایان کار مطلوب شود. البته نوع جدید پارکت ها که لمینت نام دارند با استفاده از سنگینی خود بر روی زمین قرار ی گیرد و قابلیت انتقال به ساسر نقاط را دارد.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های عرضه کننده ی انواع کفپوش می باشد که محصولات را با بهترین کیفیت و پایین ترنی قیمت به دست شما می رساند. این مجموعه سعی دارد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت آن ها را به خود جلب نماید.

تماس با ما

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()