آشپزخانه یک خانه از قسمت ها و وسایل متنوع و گوناگونی تشکیل شده است. یکی از مهم ترین قسمت هایی که در آشپزخانه وجود دارد و از آن برای نگهداری وسایلی نظیر قاشق، بشقاب و ... استفاده می شود کابینت نام دارد. کابینت ها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. یکی از جدیدترین و مدرن ترین نمونه های کابینت که امروز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد کابینت هایگلاس است. ویژگی های کابینت هایگلاس باعث شده است که استفاده از آن در منازل ایرانیان در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی پیدا کند. مهم ترین ویژگی کابینت هایگلاس در مقایسه با دیگر نمونه های کابینت که در کشورمان عرضه می شود، مقاوم بودن آن می باشد. برای اطلاع از فروش انواع کابینت هایگلاس به سایت مراجعه کنید.

کابینت هایگلاس از چوب ام دی اف ساخته شده است و روکش پلاستیکی و براقی هم آن را زیباتر می کند. مهمترین وجه تمایز این مدل از کابینت ها در مقایسه با دیگر نمونه‌ها در این است که آنها برای روکش خود از یک روکش براق یا همان هایگلاس استفاده می کنند. اگر شما نیز قصد خرید کابینت با کیفیت و زیبا را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از کابینت هایگلاس برای منزل خودتان استفاده کنید. همچنین برای آسانی کار شما پیشنهاد می کنیم برای خرید کابینت هایگلاس به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و از محصولات با کیفیت و ارزان قیمت ما دیدن کنید.برای سفارش نصب کابینت از طریق لینک اقدام کنید.

محصولات فروشگاه اینترنتی آکاژو دیزاین در مقایسه با دیگر نمونه‌های موجود در کشور بسیار بی نظیر و فوق العاده می باشند و مطمئنا شما را حیرت زده و شگفت زده خواهند کرد. پس بهتر است فرصت خرید این محصولات را از دست نداده و هرچه سریعتر برای خرید کابینت هایگلاس به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. مطمئن باشید از خرید محصولات موجود در فروشگاه ما هیچگاه پشیمان نخواهید شد.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()