کابینت آشپزخانه از مهمترین امکانات محیط آشپزخانه محسوب می شود که نقش بسزایی در نظم بخشیدن و زیبایی آشپزخانه دارد. با نصب کابینت آشپزخانه می توان تمام وسایل آشپزخانه را درون کابینت های آشپزخانه جای داد و فضای خلوتی را ایجاد نمود. خرید و فروش انواع کابینت آشپزخانه با توجه به استقبال مردم افزایش یافته است، به طوری که برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه ترجیح می دهند نوسازی کابینت آشپزخانه را انجام دهند.

خرید انواع کابینت آشپزخانه

برای خرید انواع کابینت آشپزخانه مطابق با محیط آشپزخانه خانگی و یا آشپزخانه صنعتی می توانید از فروشندگان مجرب، دانش کافی را در خصوص اینکه کدام یک از سبک های کابینت آشپزخانه مقاومت لازم را در آن محیط دارد. خرید کابینت هایگلاس مطابق بر سبک مدرن طراحی شده است، می توانید با خرید کابینت آشپزخانه ممبران، سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه را علاوه بر اینکه مدرن به نظر می رسد، بر مبنای سبک کلاسیک طراحی شده اند. پیش از خرید هر نوع کابینت بهتر است به سبک دکوراسیون داخلی ساختمان توجه داشته باشید تا مناسب ترین سبک کابینت های آشپزخانه را برای محیط آشپزخانۀ خود انتخاب کنید و فضای یکپارچه ای را ایجاد کنید.

استفاده از روکش های ضد آب و رطوبت، مقاوم در برابر خط و خش، سطوحی یکدست و درخشان و استفاده از بدنۀ فولادی مقاوم موجب دوام و ماندگاری هرچه بهتر کابینت های آشپزخانه می شود که در نتیجۀ آن می توانید به راحتی سطوح کابینت ها را از گرد و غبار و لک های چربی و غیره پاکیزه نمائید، بدون آنکه تغییر رنگ و حالتی بر روی سطوح کابینت های آشپزخانه مشاهده شود.

قیمت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک، متناسب با اندازه و کیفیت متریال به کار رفته مشخص می گردد.

مجموعه آکاژو دیزاین با تجربۀ چندین ساله در عرصۀ ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه قادر به راهنمائی مشتریان برای انتخاب مناسب ترین کابینت آشپزخانه می باشند.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()