کابینت آشپزخانه از اساسی ترین تجهیزات پایه دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد که از سال های گذشته بر روی دیوار نصب می شد. خرید و فروش کابینت آشپزخانه بیش از گذشته رونق یافته است چون وسایل آشپزخانه بسیار زیاد می باشد و این مسئله موجب افزایش تعداد کابینت های آشپزخانه شده است. برای مشاهده انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک می توانید به بخش کابینت های آشپزخانه مجموعه مراجعه نمائید و با طرح های متنوع کابینت های امروزی آشنا شوید.

خرید کابینت آشپزخانه مقاوم

اگر قصد تعویض و نصب کابینت آشپزخانه امروزی را برای محیط دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارید، می توانید به از متریال خرید کابینت آشپزخانه مقاوم استفاده نمائید به نحوی که بدنۀ داخلی و خارجی کابینت از جنس های مقاوم طراحی شده باشند. توجه به استحکام بدنۀ کابینت تأثیر بسزایی در دوام و طول عمر کابینت دارد. همچنین توجه داشته باشید که کیفیت لوازم یراق آلات نیاز است که با کیفیت در نظر گرفته شوند که باز و بسته کردن درب های کابینت آشپزخانه بسیار روان باشد و زود خراب نشوند.

خرید کابینت آشپزخانه هایگلاس و کابینت آشپزخانه ممبران نسبت به سبک های متنوع دیگر کابینت های آشپزخانه به فروش می رسد و طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد.

قیمت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک

قیمت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک به جنس بدنۀ کابینت و همچنین مرغوب بودن جنس یراق آلات به کار رفته در طراحی کابینت های آشپزخانه باز می گردد. در نتیجه هنگام سفارش خرید کابینت کلاسیک و مدرن، بهتر است به طراحی و جنس قطعات به کار رفته در طراحی کابینت آَشپزخانه دقت نمائید تا اینکه قیمت ارزان کابینت آشپزخانه را ملاک خرید خود قرار دهید.

مجموعه آکاژو دیزاین با سال ها فعالیت مداوم در حوزۀ ساخت و فروش انواع کابینت کلاسیک و مدرن، قادر به همراهی و خدمات مشاوره ای به  شما، مشتریان گرامی می باشد.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()