پارتیشن دوجداره به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی است که کارفرمایان می توانند برای ایجاد فضاهای مجزا در محیط اداری خود استفاده نمایند. خرید پارتیشن دوجداره نسبت به پارتیشن تک جداره بیشتر رونق دارد چون دارای مزایای بسیاری می باشد. از جمله مزایای پارتیشن های دوجداره می توان به ضخامت بیشتر این نوع پارتیشن اشاره نمود که ثبات بیشتری دارد، فاقد نویز و رسانای الکتریسیته می باشد. همچنین در برابر جابجایی و لغزش نیز استوارتر می باشد و به دلیل حجم و ضخامتی که از آن برخوردار می باشد، دارای فضای لازم برای نگهداری تجهیزات سیمی و کابل کشی شبکه و اینترنتی و غیره می باشد. در ضمن با نصب پارتیشن دوجداره بیشتر از سر و صدا در امان خواهید بود و فضای آرام تری خواهید داشت.

پخش انواع پارتیشن دوجداره

با توجه به ذکر مزایای متعدد این نوع پارتیشن، پخش انواع پارتیشن دوجداره در تهران و شهرستان ها می توان مشاهده نمود که برای امنیت و آسایش کارمندان و ارباب رجوع در محیط های اداری، تجاری و درمانی به کار برده می شوند. خرید پارتیشن دوجداره برای اجرای پروژه های پارتیشن بندی بسیار مناسب می باشد البته نیاز به ذکر است که هدف از اجرای پارتیشن بندی و تفکیک نمودن فضا چه مسئله ای می باشد. بنابراین کارفرمایان پیش از نصب پارتیشن بهتر است از تجربیات افراد متخصص استفاده نمایند و در نهایت بهترین پارتیشن دوجداره و تک جداره را برای جداسازی فضا پیاده سازی نمایند.

قیمت خرید پارتیشن دوجداره

ابعاد، ضخامت، جنس یراق آلات و جنس انواع پارتیشن در قیمت خرید پارتیشن دوجداره تأثیر می گذارد. بنابراین با نصب پارتیشن دوجداره لاکچری می توانید نمای دکوراسیون داخلی ساختمان را مدرن و امروزی نمائید.

مجموعه آکاژو دیزاین با سال ها تجربه در حوزۀ فروش و اجرای انواع پارتیشن بندی، با استفاده از کارشناسان فروش مجرب قادر به راهنمایی متقاضیان گرامی برای اجرای مناسب ترین پارتیشن بندی دوجداره و غیره می باشند.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()