خرید کاغذ دیواری سه بعدی به زیبایی و فضاسازی دکوراسیون بسیار کمک می کند و به راحتی می توان تصاویر و منظره های حیرت انگیزی را در محیط دکوراسیون خلق نمود و موجب افزایش بهای ملک شد. با نصب کاغذ دیواری لاکچری می توانید نمای فوق العاده ای را خلق نمائید و حس خاص بودن را در بیننده بوجود آورید. امروزه خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی افزایش یافته است چون نوع طراحی و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی به تصویر حقیقی نزدیک می باشد و موجب جذب نگاه بینندگان می شود.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک و مدرن

با آنکه سبک طراحی و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و امروزی است امّا شامل انواع طرح کلاسیک نیز می باشد. به عنوان مثال با خرید کاغذ دیواری های سه بعدی کلاسیک چون طرح بناهای رومی، کاغذ دیواری سه بعدی طرح مجسمه، کاغذ دیواری سه بعدی طرح مجالس اشراف و مواردی از این قبیل می توان در عین مدرن بودن، اصالت سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک را در طراحی دکوراسیون کلاسیک حفظ نمود. بنابراین انتخاب کاغذ دیواری در سبک طراحی دکوراسیون مؤثر خواهد بود. برای خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی بهتر است به مراکز فروش و پخش انواع کاغذ دیواری مراجعه نمائید و پس از بررسی تمام آلبوم های کاغذ دیواری، مناسب ترین کاغذ دیواری را برای تزئین دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق فرزندان خود با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

قیمت خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی به استحکام و کیفیت کاغذ دیواری بستگی دارد. هنگام خرید کاغذ دیواری به ویژگی قابل شستشو بودن و ثبات رنگ در برابر تابش اشعۀ UV توجه داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها تجربۀ موفقیت آمیز در حوزۀ فروش انواع کاغذ دیواری  ، شرایط مناسبی را برای خرید سفارشی انواع کاغذ دیواری سه بعدی را نیز محیا نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()