پخش کاغذ دیواری عمدتاً به صورت عمده می باشد. در نتیجۀ آن برخی از فروشگاه ها علاوه بر پخش عمدۀ کاغذ دیواری، امکان فروش کاغذ دیواری را برای مشتریان فراهم نموده است. محصولات کاغذ دیواری به عنوان تزئینات دکوراسیون داخلی دیوارپوش مورد استفاده قرار گرفته می شود که در نتیجۀ آن می توانید از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک برای دیزاین دکوراسیون داخلی استفاده نمائید.

پخش بهترین کاغذ دیواری

در عصر حاضر شاهد پخش بهترین انواع کاغذ دیواری از جمله انواع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذهای دیورای گل برجسته، کاغذهای دیواری طرح کودکانه و نوجوان، انواع کاغذ دیواری ایرانی و انواع کاغذ دیواری طرح سفارشی می باشیم. توجه به طرح انتخاب کاغذ دیواری حائز اهمیت می باشد چون چیدمان وسایل و طراحی دکوراسیون داخلی باید تناسب زیادی با طرح کاغذ دیواری داشته باشد. با خرید کاغذ دیواری مناسب می توانید بر زیبایی و ابعاد اتاق بیفزایید و فضای فرح بخشی را به ارمغان آورید. با پیشرفت دستگاه های چاپ کاغذ دیواری، موقعیت مناسبی برای تبدیل عکس و تصاویر به چاپ انواع کاغذ دیواری فراهم می باشد. کاغذ دیواری طرح های کودکانه، انواع کاغذ دیواری سه بعدی ،کاغذ دیواری اشعار و تصاویر، کاغذ دیواری نقوش برجسته و ... دسته هایی از چاپ انواع کاغذ دیواری است که مورد پسند علاقه مندان خاص خود می باشند.

قیمت پخش کاغذ دیواری

قیمت پخش کاغذ دیواری به جنس کاغذ دیواری و حجم کاغذ دیواری بستگی دارد. پخش کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها موجب بهره مندی علاقه مندان از انواع طرح کاغذ دیواری شده است و افراد مختلف می توانند بر اساس توان مالی خود، مناسب ترین کاغذ دیواری را با قیمت ارزان و قابلیت شستشو خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های پخش و فروش کاغذ دیواری در استان تهران فعالیت می کند.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 527
نمایش همه
علاقه مندی ها ()